Gå til innhold

hva er du? hunde eller kattemenneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

hundemenneske her asså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hund! Liker ikke katter..synes de er nydelige når de er små, men når de blir store synes jeg de er litt lite herlige.

Skrevet

Trodde jeg var kattemenneske, men skrev i et annet innlegg her om katten vår som dreit og pisset i hele sengen til datteren, så har endret mening, ja! Hund her!!! ;)

Skrevet

begge deler.... har selv katt, men kunne jeg hatt hund hadde jeg hatt det også :)

Skrevet

gullfiskmenneske...

Kunne aldri hatt hund iallefall, en katt til nød. Men ser helst at jeg slipper liskom.

Skrevet

Elsker hunder, ikke spesielt glad i katter....

Skrevet

Hund,katt..jatakk begge deler:p

Har border collie:o)

Skrevet

JEG ER BEGGE DELER JEG :) hAR BÅDE HUND OG KATT VI.. eh caps lock

Skrevet

kan jo si at jeg er trinn 1 instruktør hos nkk, og har en bc tispe:)

er ikke kattemenneske nei

Skrevet

Jeg elsker både hunder og katter ! Men mest katter! Har 1 katt på 5 mnd,og hatt flere katter opp igjennom årene.Men har vokst opp med både hund og katt.Hunder er herlige de og.Skulle ønske vi kunne ha hund,men vi bor i rekkehus,får ikke lov å ha hund:(

Skrevet

Jeg trodde jeg var begge deler, helt til jeg satt med både katt og hund jeg ikke selv hadde valgt.

Nå er jeg ikke så sikker på om jeg er noen av delene!

Men jeg har to katter så jeg får vel si katt.

(selv om de irriterer meg grønn og grenseløs begge møkkadyra, grrrr...)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har hund, men ikke dermed sagt jeg liker det. Kunne godt tenkt meg og bytta den ut med en katt....

Skrevet

Begg deler! Vi har tre katter og en hund... Ville ikke vært uten noen av dem. Alle har sin egen personlighet!!!

Skrevet

ingen av delene - de lukter sånn når de blir våte...

Skrevet

Jeg er hundemenneske... Kattunger er søte, men vil ikke ha noen katt selv med mindre jeg trenger musefanger på en gård noen gang hehe

Skrevet

Er redd for hunder (og svigers har 4 berner sennen - hurra) og allergisk mot katter. Egentlig litt redd for katter også...

Skrevet

Er allergisk for katter og livredd for hunder så her i huset blir det ingen av delene.

Skrevet

I hvertfall ikke hunder! Brr...

Liker katter, men kunne ikke tenke meg å ha det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...