Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Det reality programet de skal begynne å vise på TVN nå?? Hvor de lurer pedofile jævler i USA i en felle. De tror det venter en liten unge, men egentlig er det en journalist og kameraer på stedet.. Det beste reality showet på mange år synes jeg. Svina fortjener kun det verste!! Og at de blir vist rundt i hele verden lærer dem kanskje å holde seg unna barn... Dessuten vet jo "alle" hvem de er...
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Garantert mer intressangt en "Ungkaren nr. 84" Når skal det begynnè?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Vet ikke når det begynner... Så repotasje om det på nyhetene i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Det har jeg sett. Synes det er fint de lokker pedofile ut av hulene sine. Noe annet er det med prostituerte liksomhorer---damer fra politiet---som lurer mannfolk. Det synes jeg er bare dumt...For da er det to mennesker som begge har bestemmelsesrett over egen kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå