Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Min på 8 måneder har fått 6 tenner. Så tidligere at en ga fluortabletter til sin på 6-7 måneder. Bare lurer??
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 jeg pusser tennene til mine små med fluor skylevann ble annbefalt det på hs istedenfor tannkrem og fluortab tab kunne vi begynne å gi når de passerte årett
selma07 og engel Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Vi begynte da Selma fikk tenner. Snakka med hs, de mente at man skulle gi fluor. Vi flytta og hs her mente at man ikke skal... tannlegen min + en spesialist mente at vi skal fra tennene kommer og apotekene mener det samme. Så Selma har fått fra hun var 6 mnd! Står på pakken fra 6 mnd.
pippis mamma Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg fikk anbefalt hos tannlegen fra første tann. knuser en tablett i kveldsgrøten hennes, tannpussen hennes er uten tannkrem foreløpig, lurer på om han sa bittelitt tannkrem fra 1 år, men husker ikke helt:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Mister ikke fluortabletten noe av effekten når den blir blandet i grøt o.l.? bare spør.. Fikk anbefalt av helsesøster at jeg kunne bruke litt tannkrem på tannbørsten (ca. som et knappenålshode). HI
pippis mamma Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Vet ikke, men står på boksen at den kan blandes i mat, så vil tro at dersom effekten er mindre, er det ikke snakk om store forskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå