Gå til innhold

Helvetes kattfaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått oss katt som har vært såå flink å gå på kattedoen siden vi fikk henne i hus!! Hadde en episode der hun trodde saccosekken til datteren vår var fylt med kattesand, så hun pisset på den. MEN, tenkte jeg, slik kan jo skje, hun visste vel ikke bedre, stakkar!

SÅ idag merker jeg en skikkelig ekkel lukt på rommet til jentungen. (Hun har sovet i min seng de siste to ukene da faren hennes er offshore. Hun sover alltid i min seng da, så vi hadde ikke vært på rommet hennes på ett par dager.)

Kattejævelen har pisset og dritte over hele fuckings sengen hennes!!!!! 4 store ruker og våt dyne, fant jeg!!! Helvete, ble så forbanna!! Hvorfor i alle dager har katten gjort dette når hun VET så jævli godt hvor doen er!!???!?

Måtte bare pælme ut både dyne, dynetrekk og hele dritten... faen, altså!! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, må innrømme at jeg begynte å le nå altså.. Dårlig humor så da er det på tide å ta kvelden.

Men har FULL forståelse for at det er skikkelig surt! Du får ta en runde med katta om hvem som er sjef og hvor det er lov å gjøre sitt fornødene.

Skrevet

Ja, fader altså!!! Trykket katten godt inni kattedoen "HER skal du drite!!!!" Angrer på hele katten nå... Jaja, noen "uhell" måtte vi vel regne med, selv om jeg tror nå at dette var nøye gjennomtenkt fra katten sin side for å irritere meg!!

Skrevet

uff så kjedelig, surt :(

katten min er heldigvis flink til det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...