mamma til s@lma Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Det ser ut at tenner er på vei hos datteren vår. Vet ikke om jeg skal være glad eller ikke, det er jo ikke noe gøy for henne, og hun er bare 4 mnd (ikke det en gang, blir 4 mnd først på torsdag ). Men, jeg har merket noe forandringer med avføring hos henne, og lurer på om det har noe med tenner å gjøre . Mener å ha sett noen innlegg her om det, men kan ikke huske hva var sagt da. Hun bæsjer nå flere ganger for dagen ( før var det en gang, hadde ikke treg mage, men bare en gang daglig da 9, og så er den slimmete, grønnaktig, litt løsere liksom. Har det noen sammenheng, eller er det tilfeldig ?
mumimammaen Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 je mener je har hørt at de kan bli løs i magen og få feber. tuppa mi driver også med tenner nå. og ho har også hatt ofte avføring nå. går ann å ringe HS imorgen kanskje. for å være på den sikre siden.
mams-til-tre Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Tulla mi har akkurat det samme, så det er nok tennene som gjør det ja.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 snuppa her hadde en periode med slimete grønn avføring en periode, men da var det i forbindelse med introduksjon av en type grøt som hun ikke var moden for enda.
miss blithe Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har den erfaringen at det er oftere avføring og litt bløtere når småen får tenner. Helt normalt sier min HS. Småen er også småforkjølet når tennen kommer. Han fikk de to første tennene når har var 3 mnd og virket ikke som det var vondt for han. Eneste er at det klør. Har hørt at det er "bedre" for dem når de får tenner tidlig.
mamma til s@lma Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Takk for svar alle sammen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå