Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 og jeg må si- Brad Pitt og George Clooney- ikke så verst Hadde ikke sagt nei takk.. hehe (om jeg var singel selvfølgelig!!!) Ja, ja... han er ikke så verst superdupermannen heller.. Han har til og med bakt glutenfri pizzaruller i dag...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det er fint å beundre kjekke gutter:-) Men det fineste er at vi har den kjekkeste hjemme ja:-) Gadd ikke se den filmen ikveld, for jeg ble så skuffet da jeg så den sist....ikke pga gutta, men fordi jeg ikke synes den klarte å følge opp ener`n:-)
Karomamma Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Kjekkaser!!! Synes også den første var best, men jeg klarer å se på Clooney uansett hvor mange ganger jeg ahr sett filmen før... Har dere sett Coenbrødrenes "O brother, where art thou"? Nam nam, det er han et skikkelig sjarmtroll
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Nei, den har jeg ikke sett. Men skjønner at jeg bør det snart:-)
Karomamma Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Den filmen er helt KNALL!!!! Både morsom og litt trist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå