mamma til 2 små:=) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 jeg dypper tytten i malt men hvor mye tror dere som har erfaring med det---hvor mye kan jeg gi? For at han skal få bæsje?? nicket mitt stemmer ikke men kommer ikke inn på min side...gutten min er nå 4 uker gammel:=)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 hva med å prøve trigge tarmen med qtips?
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 ok det må være siste utvei men takk for tipset:=)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Det er enkelt.. og du skal ikke INN i rumpa bare trigge åpninga.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 ok ja kan jo prøve..har du erfaring med malt?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 er han veldig hard? ammer eller gir du MMA?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 begynn med en kvart teskje for derretter å øke gradvis til en liten teskje.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2008 jeg ammer...når han ikke får bæsja som han pleier og det er ca 7 ganger døgnet så får han vondt i dag har han ikke bæsja siden i morges
Beama Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Hvor mye han trenger må du bare prøve deg fram med. Men hvis du ammer så er det normalt att de ikke har avføring hver dag, men de kan derimot ha mye luftsmerter. Og malt hjelper ikke på luftsmerter. Gir du han flaske med mme kan du ha en teskje med malt i flasken hans=) Det som også kan hjelpe på både luftsmerter og på å få igang avføring er å gjøre sykkelbevgelser med bena hans når han ligger på rygg, stryke i sirkelbevegelser på magen hans eller bære han på armen slik att han ligger med magen ned mot armen også stryke ryggen hans samtidig. Hvis det er luftsmerter så kan også minifom som man får kjøpt på apoteket gjøre litt nytte=)
Beama Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Lykke til=) Er veldig frustrerende når de små har vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå