Gå til innhold

Mange som har mye mageknip?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mye mageknip siste uka, og er blitt sykmeldt pga det..

Har sett på ul at babyen er ok og alt ser bra ut..

Men jeg har mye vondt i magen er 16 uker på vei. Tror ikke det er kynnere for smerten/ ubehaget varer en time eller to hver gang. Hele uka har jeg vært veldig i ro.. Noen som har det slik?

Har også en mistanke om at det kan være psykisk da jeg og mannen har kranglet litt i det siste pluss at morfar døde tidligere i uken. Mulig jeg gruer til begravelse og jeg får mageknip?

Ubehagelig er det hvertfall med så mye smerter/ ubehag i magen.. Noen som kan forklare litt hvordan dere har det med magesmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg har hatt endel mageknip inntil nå...Jeg har imidlertid satt det i sammenheng med at jeg spiser "hele" tiden (er sulten!!), kombinert med at fordøyelsen går ganske mye tregere under graviditeten.. Det er i alle fall forklaringen jeg har gitt meg selv..

Men selvfølgelig, man kan jo kjenne det godt i magen dersom man er litt psykisk stresset...krangler og dødsfall er jo sånn sett noen utløsere...

Kanskje det blir bedre etter hvert? Jeg er i uke 17 nå, og den siste uka har jeg ikke hatt mageknip..bank i bordet!!

Håper det blir bedre for deg også!!

Skrevet

God morgen.

Jeg har mageknip hele tiden!!!

Noen dager kjennes det ut som om hele magen er betent!

Mest vondt på sidene og helt nederst. Det er ikke bare ved brå bevegelser eller over kort tid, så det må være noe annet enn de livmorbåndene som strekkes.

Fler som har det sånn???

Skrevet

jeg harh att en del mageknip, og det er på forskjellige plasser.. en god del i lysken og rundt der jeg tror livmoren er, samt rett under ribbena, aner ikke hva det kommer av.. men merker iallfall at jeg har ekstra vondt de gangene jeg er lei meg osv.. merkelig dette..

det er litt forskjellig, noe er stikksmerter, andre er knip.. mest stikksmerter og sånn holdlignende følelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...