Gå til innhold

ang. svangerskapspenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har fått innvilgt dette? hHor lang tid tok behandlingstiden, altså fra dere søkte til pengene var på konto? Og er det noen som har fått avslag?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan svare??

Skrevet

Ingen som kan svare??

Skrevet

Om det er mange som får det aner jeg ikke. Jeg fikk innvilget svpenger pga bekkenløsning, og ikke mulighet til å tilrettelegge på arbeidsplassen. Er vel bare å søke, så ser man om man får.

Skrevet

Legen min sendte søknad til NAV for litt over 3 mnd siden. Fikk brev i posten nå om at de behandler søknad.. Og jeg er nå på overtid, altså svangerskapet er ferdig.. Vil tro at behandlingstid avheger av de ulike kontorene og hvor flittige de er.

Skrevet

Jeg fikk tilrettelagt jobben fra natt til dag og pengene var inne på konto til vanlig lønns betaling mnd etter. ( var 24 uker da jeg fikk tilrettelegging)

Skrevet

Jeg begynte i tilrettelagt arbeid samme dag jeg fylte ut søknadsskjema sammen med arbeidsgiver. Så jeg tror min arb.giver har erfaring og praksis på dette, og ikke forventet noe annet enn at det innvilges. Jeg sendte papir til min lege, fikk dem i retur og ga til arb.giver som håndterte kontakten med nav. Fikk beskjed om at det var invilget en drøy måned etter at vi startet med å fylle ut papirene. Får fortsatt lønn av arb.giver som får ref av nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...