Gå til innhold

Bare et lite spm ang spå. Noen med synspunkter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for at dette blir oppfattet som egenreklame, så drister jeg meg til å stille et spm her, der det er litt aktivitet.

Har vurdert å lage noe jeg kaller ukes spå, som man kan abonnere på.

Men lurer litt på hvor mye jeg kan ta for det.

Hadde tenkt 75,- for 4 uker.

Blir det for dyrt ?

Blir en slags spå der jeg får opp evt hindring og hvordan man best kan møte den, så jeg bruker jo litt tid på det da,

Hmmmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja... for å være kritisk igjen... vet ikke om jeg hadde følt det var så "seriøst" på en måte... Hadde vært redd for det bare ble skrevet likt til alle liksom... Måtte liksom "stolt" på den som jeg skulle betalt så mye penger til fast...

Men, må si, du og Wicca, dere er de eneste som har hatt rett i noe her når det kommer til spåing :)

Du med huskjøpet våres (noe jeg aldri i mone villeste drømmer hadde trodd), og wicca med fødselen min :)

Skrevet

75 kr i mnd er jo ikke mye penger da så for de som interesserer seg er det sikkert en fin pris.

Skrevet

Tusen takk for det lilje.

Tror faktiskjeg husker den spåen hehe ;)

Er også redd det skal virke lite seriøst, men jeg skal legge kort på hver og en av de som er interessert slik at det gjelder for dem personlig.

Tror jo mange fort ville oppdaget at det ikke stemte med deres situasjon det jeg fikk frem hvis alle skulle få likt.

Synes jo som du sier LOTP at 75,- i måneden ikke er så dyrt, men må liksom lufte ideen min litt før jeg tar noen avgjørelse hehe.

Skrevet

spår du gratis her inne eller? Skulle så gjerne vite om jeg noen gang kommer til å få et barn til jeg :)

Skrevet

Det hender jeg tar noen gratis spå, når jeg har tid til overs.

Graviditet kan være litt vanskelig å spå, men jeg kan se pga at egget ofte blir befruktet uten at det blir noe av.

Men jeg kan se hva som kommer opp på hvilken måned som du har størst sjangs til å bli gravid.

Skrevet

Jeg syns det var en grei pris jeg da, men jeg er jo interresert i det temaet også vet jeg at du er veldig treffsikker ;)

Melder meg på jeg ;)

Hva må du vite og hvordan skal jeg betale?

Skrevet

Jeg hadde vært interessert og synes det er en grei pris å betale. Ingen som vil spå meg her inne, så et sted må man jo prøve :o) Si fra dersom du skal starte dette "tilbudet" :o)

Skrevet

Så moro at det faktisk er flere som er interesserte .=))))

Hvis dere vil melde dere på, så kan dere sende meg en mail til [email protected] så sender jeg info om hvordan jeg hadde tenkt å gjøre dette, og hva jeg trenger av opplysninger av dere.

Kan jo faktisk starte utsending allerede i morgen kveld.

Blir moro dette =))

Skrevet

spå meg spå meg spå meg!! Blir det noe ny baby på meg? Please, ser du noe?

75 kr er en helt passe pris:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...