babygullz <3 vilde Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er iallefall bekymret...Lurer på hvor lite eller mye som skal til liksom...og er jo ikke langt over ikm heller, så føer meg ikke så veeeldig kjekk når jeg er på toalettet... Men prøver å tenke at når jeg nå først er gravid, så er jeg d...men man vet jo aldri...Er jo så mange man leser om som mister her inne.. Ønsker jo selvfølgelig at alt skal gå bra, og velger å tro d beste! Gleder meg sååååå inmari til magen begynner å vokse, og man virkelig kjenner at man er gravid!! Nå kjenner jeg omtrent ingenting av at jeg er gravid...Lurer på om jeg noengang vil få symptomer, elle når jeg eventuellt vill få dem...kjenner litt småstikking til tider...men d er veldig lite..Brystvortene kjennes bittelitt såre, men je kjenner d bare hvis jeg tar på dem... Hvoran e d med dere andre jenter her==?=)(
duracellmamma Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 er utrolig redd for å miste, er 50/50 % sjansje her da... men håpet lever
babygullz <3 vilde Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Er du langt da?? Jeg er bare 3 dager over ikm jg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå