dame81 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 jeg bare lurer litt på om det er flere som har lite symptomer? jeg har nesten ingenting. hehe di symptomene jeg har er mens murringer og stikking. og veldig oppblåst. skal vel kansje ikke klage. hehe:) er ikke mere en rundt 6 uker på vei da:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg. Merker nesten ingenting, det er så jeg blir litt nervøs av det. Er 9+2. Men det kan visst være normalt det også
dame81 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 jeg blir litt nervøs jeg også. men mange sier at det er normalt. jeg veit egentlig ikke hvor langt jeg er på vei heller jeg da. kan du hjelpe meg?? første dag av sist mens var 25 desember.er litt blank på dette. hehe:)
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er også ca 6 uker på vei og merker virkelig ingenting på form,mage,pupper ingenting Er glad jeg slipper kvalmen men gleder meg til å "være-gravid" igjen
dame81 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 jeg har sånne mens murringer. så jeg merker at det skjer noe neddi der men ikke noe mer hehe:) gleder meg jeg også til magen kommer og sånn hehe:)
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 5 uker og 5 dager er jeg på vei og min siste mens dag var 26 desember... Så jeg er i uke 6, og det er du og
dame81 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 så det vil si det at jeg er da 5 uker og 4dager på vei. spennende:) hehe
anja,R Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 hei tror det er like normalt som å ha masse symtoner jeg da,, her er det lite av den sorten å da, kun litt ømme bryst å litt stikninger i livmoren da, var faktisk mer dårlig i mitt forgje svangerskap å da hadde jeg bare 1 der, magen er tittet fram her da, er 10 uker på vei jeg da :-)
dame81 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 det er vel kansje det. har ei datter fra før men husker ikke så mye fra det. det er jo 4 år siden hun blei født. hehe.jeg er 6 uker i morra jeg da. syns magen har vokst bitte litt her oxo. men det kan bare være at jeg er oppblåst. hehe det er jo så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå