Gå til innhold

I dag her det skjedd noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke termin før 14 mars, men i dag har noe forandret seg her!

Våknet i morrest med veldig nedpress i underlivet. Skikkelig ubehagelig. Har tisset ørten ganger og hele tiden bare småskvetter. Har vært så ubehagelig at jeg har måtte ligge halve dagen pga presset der nede. Måtte ta av meg buksene pga at jeg syns de strammet så rett over venusberget/symfysen!

Noen som opplever eller har opplevd det samme? Kan det bety at fødselen er nær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..

Skrevet

Kanskje hodet som har sunket ned og festet seg??????

Jeg har i alle fall følt det på samme måte siden det skjedde.

Skrevet

Urinveisinfeksjon? Bør sjekkes i tilfelle, da dette kan være littt "skummelt".

Skrevet

Høres ut som at hodet har festa seg. Vanlig å da få mer trang til å tisse ofte og lite. Men ville også tatt en urinprøve å fått sjekka denne i tilfelle UVI. Spesielt hvis det svir når du tisser.

Skrevet

Akkurat det samme har skjedd med meg for 2 dager siden! Så vittig! Vi har jo termin på samme dag! :-) Jeg har fått beskjed om å komme inn på sykehuset 14 dager før termin (har lang vei til sykehuset). De mener jeg kan komme til å føde før termin. Vet om flere som har fått samme beskjed, og likevel gått over tiden, så jeg tror ikke vi skal belage oss på noe selv om det dukker opp tegn på det ene og det andre :-) Men det hadde nok vert deilig å slippe å gå over tiden. Det begynner å bli bra tungt og sårt alle veier..... :-)

Skrevet

....kan jo for morro skyld nevne at jeg fikk begynnelsen på utovernavle igår! :-) Den har vært flat noen dager, men nå var plutselig halve navlen dyttet ut :-)

Skrevet

Kan hende babyen driver å fester hodet nå, betyr ikke at han kommer ennå. Ei venninne av meg fikk baby i januar, sin andre. Og hodet på babyen festet seg i seg desember.

Skrevet

Vi har visst mer til felles..... :-) Jeg venter også nr 3. Har to gutter fra før på 3 og 5 år :-)

Skrevet

heisann

har hatt d slik siden slutten av november jeg...legen satte skikkelig støkken i meg da han sykmeldte meg 100% å beskjed om ikke gjøre annet enn å ligge,han trodde at jeg skulle føde prematurt:)men den legen var utlending å kunne ikke ett kvekk norsk omtrent,så fikk komme til en annen og han kunne berolige med at det var ungen som hadde snudd hodet nedover,og siden det ikke var mer enn ett år siden jeg fødte sist så var det helt normalt å føle nedpress,jordmor sa også at det var helt normalt så lenge man ikke hadde det man selv trodde var vonde kynnere...

nå har jeg i ettertid fått påvist bekkenløsning i symfyse så det har nok en viss innvirkning:)

lykke til:)

Skrevet

Heisann HI her.

Nå har jeg vært å levert urinprøve. Fikk beskjed at den bare viste 1(???) og at de måtte ha den til dyrkning. Skulle få beskjed i morgen om det var urinveisinfeksjon.

Har fremdeles veldig tissetrang og sov veldig dårlig i natt pga av smerter i hele underlivet. Trodde fødselen var nær flere ganger, men hadde jo ingen rier..

Egentlig tror jeg det er en kombinasjon av det dere nevner alle sammen jenter. Både at hodet har kommet godt ned i bekkenet og at det muligens er urinv.infeksjon.

Så gøy LMBV-33uker!!! Mine barn er også 5 og 3 år! For et sammentreff, og til og med termin samme dag :o))

Navlen min har også poppet ut de siste dagene.

Vet dere kjønnet på barnet?

Skrevet

Hvor kommer du i fra LMBV-33?

Skrevet

Hei! Ja, fikk vite nå på fredag at vi ser ut til å vente en gutt :-) Vet du hva du venter?

Jeg kommer fra Askvoll kommune. Du da?

Så utrolig vittig med tingene vi har til felles da! Jeg er født i 74, så er ikke så stor aldersforskjell heller :-)

Skrevet

Ja så vittig! Vi venter ei jente. Har en gutt på 5 og jente på 3år. Hva har dere fra før da?

Kommer fra Nord-trøndelag jeg. Nærmere bestemt Levanger. :-)

Skrevet

Har to gutter :-) Vi kan kanskje oppdateres underveis? Det hadde jo vært litt artig! :-)

Her er det mye aktivitet i magen selv om det begynner å bli litt trangt om plassen. Rett og best som det er strekker han på seg så en fot buler ut, og det svir i skinnet! He-he!

Skrevet

Hehe..samme her.

Kan se foten bevege seg over magen :-) Skal til jordmor en tur i morgen og håper å bli undersøkt. Føler at barnet har kommet godt ned i bekkenet nå.

Hadde vært gøy å holde kontakten ja. Blir spennende å følges siste biten inn til mål :-)

Skrevet

He-he-he! Nå gir jeg meg ende over! Snakker om tilfeldigheter! Skal til jordmor i morgen jeg også, kl 1230! :-)

Skrevet

....nei, det var feil, jeg skal være der kl 12 denne gangen! :-)

Skrevet

Hehe...skal kl 10 jeg. Kanskje vi er tvillinger?! Skilt ved fødselen... ;-)

Har du msn kanskje. Sender deg en priv mld med min adr så kan du legge meg til hvis du har lyst. :-)

Skrevet

Ja, skulle nesten tro det! He-he! Har msn, ja! Legger deg til jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...