ormeynglet Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei, hadde vært artig om du ville se litt på meg:) Lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og hvordan svangerskapet og fødselen blir? Leter etter drømmehuset, finner vi det og i såfall når? Hvor mange barn får vi totalt tror du? Tusen takk på forhånd jeg 13.06.73 han 04.10.64
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Her var det mange jenter i bildet! Gubben får det fint når alle har mensen...hehe!! 3 jenter og 1 gutt ser jeg! Gutt nå og jente om 3 år. Så ser 4 barn på dere... kan det stemme?? Dere finner drømmehuset. Og det skjer til våren. april-mail. Ikke slit deg ut på flyttingen.. la mannen ta mest ansvar for det, selvom du kanskje er typen til å ville ordne med det selv;) Og du, kom deg ut litt oftere. Er viktig å være sammen med venner i tiden fremover. Det vil gjøre deg godt skal du se!
ormeynglet Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk for svar! Her blir det nok en del jenter ja:) Har 2 jenter fra før. Kan godt være vi prøver på en til litt senere også, så 4 er ikke umulig. Så fint at vi finner drømmehuset, og du har helt rett i at jeg har en tendens til å "ta over" når ting skal gjøres. Skulle absolutt ha vært mer ute sammen med venner! Flink du e! Kan du se noe om svangerskapet og fødselen også tror du?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg får frem at fødselen vil gå veldig greit. Epidural kommer opp her, så ikke nøl med å spørre etter det om det skulle bli nødvendig;) Ser ikke noe spesielt mht svangerskapet, så det lover godt! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå