Gå til innhold

i dag ble prinsen min 1år!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk så fort tiden har gått!!!

det føles ikke så lenge siden jeg fikk møte det lille nurket for første gang, 3 timer etter fødsel, og første gang jeg fikk holde han 3 dager etter!

han var jo så liten og skjør der han lå, klarte ikke helt å forestille meg at han skulle bli en stor gutt som krabber rundt og skravler og ler:)

men nå har han blitt stor gutt! tar tak i alt han når og reiser seg opp så godt han klarer, og av og til klarer han til og med å reise seg helt opp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! bra at alt går fint med gutten din.Roper tre ganger tre hurra for deg og gutten.det er fortjent.

Skrevet

tusen takk:D

tiden flyr virkelig! de første mnd. går litt sakte, men så fort man venner seg til de små, og slutter å bekymre seg flyr tiden virkelig fort!

håper alt er bra med jenta di:) før du vet ordet av det er det hennes tur:)

Skrevet

Detgår kjempe fint med Ida.Hun har snudd seg fra rygg til mage alt.Og hun smiler ,drøser og griper etter ting. Så det er jo bra med tanke på at hun er 3,5 mnd.Vi koser oss masse.Hun sover godt og lenge om nettene og.I natt sov hun fra 11 til 5. men jeg kjenner jeg ikke slapper helt av enda.

Skrevet

så bra at det går bra med dere:)

skjønner at du ikke slapper helt av enda, det var ikke før vi var ferdige med sommerferien før jeg klarte å slappe helt av med prinsen min:)

så fint at hun har begynt å snu seg fra rygg til mage alt:) prinsen min ventet til han var litt over 4 mnd. (korrigert) før han snudde seg.

Skrevet

Ja,det er jo det som er vanligt.Hun er helt propell til tider da,så om hun mener det når hun ruller rundt er jo ikke sikkert,

Skrevet

Gratulerer så mye på etterskudd :)))

Rundt 1 års alderen synes jeg er ei nydelig tid, selv om alle aldre har sin sjarm. Men er bare så gøy og se hvordan de utvikler seg, og tar utfordringer :)

Skrevet

tusen takk:)

helt enig!

prinsen min er super herlig, og hver dag er fylt med nye utfordringer som han tar med strak arm!

Skrevet

gratulerer så mye med vel overstått bursdag. I dag blir tassen min 1 år og det er helt utrolig hvor fort tiden har gått

• 1 måned senere...
Skrevet

Min lille frøken er ett år i dag. Utrolig hvor fort tida går. Spesielt etter vi kom fra sykehuset da=) Jeg slappa av fra den dagen jeg kom hjem. Tror jeg kjente henne SÅ GODT - både på godt og vondt- at jeg visste (og vet enda=) dersom noe er galt med en eneste gang!! Tror vi prematurmødre blir ekstra flinke til å lese barna våre etter en slik tøff start på livet jeg?=) Ellers er dagen litt trist også...siden vi mistet tvillingsøstera hennes. Da blir dette en veldig spesiell dag for oss alle...Men GUD så glad vi er for å få beholde lillepia. Hun gir oss så mye glede!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...