Gå til innhold

noen regnskapsførere el revisorer her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har man i lønn i disse når man er nyutdannet ? noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo jobber som regnskapsfører og hadde en startlønn på 290000...

Skrevet

mener startlønnen til en revisor er ca 350 000.

jeg skal bli revisor. tar man 5 årig og ikke 3 årig skole kan man tjene meget gode penger som revisor

Skrevet

tar 3 årig revisor foreløpig, så får vi ser... ønsker jo litt flere inn i familien etterhvert også :) har fått tilbud om jobb som regnskapsfører, men er jo mest interessert i jobb som er relevant ifht utdanningen min

Skrevet

jeg tenker også at jeg skal ta 3 årig først også får jeg heller se med de to siste. om jeg får flere barn en gang kunne jeg tenkt meg og de to siste årene da. så blir det mer fleksible dager og ikke så lange dager i BH de første årene. men hva vet vel jeg om hvordan fremtiden blir og hvordan murligheter jeg har når den tid kommer.. hehe

som revisor får man ihvertfall jobb. ;-)

Skrevet

ja det er noe sånn jeg og ser for meg, men får jeg en ok jobb som jeg trives i og slikt så satser jeg på den og familie livet :) målet mitt er ikke å komme kjempe høyt opp i bransjen, men ha en ok jobb men ok betaling :)

Skrevet

vi er så enige som vi kan få blitt. det står på ny.no at revisor som ikke er fedrig med 3 årig praksis etter skolen har en lønn på ca 350 000-430 000 også når man har blitt sertvisert så er det vanlig med 380-480

tar man de siste to årene så er det snakk om en lønn på 500 000- 700 000 men en i klassen min som har jobbet en del med dette sa at det var like vanlig og se 6 nuller når man hadde de to siste årene

Skrevet

jøsses.. men klarer meg godt med lønnen fra 350 og oppover jeg :) det er vist et lønnsomt yrke jeg har valgt å utdanne meg i :) de to årene kan vi jo evt ta når barna våre er 10-15 år :) men kanskje vi har jobbet så lenge da at vi har en godt betalt jobb allikevel :) lykke til videre i studiene dine! nå tar jeg kvelden.

Skrevet

du også :-) natta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...