MaRiAnNe_85 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har ingen anelse,m må få den vasket. Har lånt den fra moren til sambo,en pose hun brukte på han og de andre søskne hans..Er kaldt ute og den kunne virkeli være handy nå Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Den må nok renses. Har i hvert fall aldri hørt om at man kan vaske den selv hjemme.
MaRiAnNe_85 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 hadde virkeli håpet på at jeg kunne lagt den i vannbad evt hatt den på ullvask,ville jo ha vært mest lettvint,men du har sikkert rett:)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hei:o) Jeg har også en saueskinnspose fra da jeg var liten. jeg har vasket min i vaskemaskinen på 40 grader flere ganger og det har gått kjempe fint:o) Har hengt den opp til tørk etterpå for tørketrommel tror jeg ikke man bør ha den i. Så lenge det ikke er skinn eller noe rundt den utenpå så vil jeg tro det går greit med din også.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ullvask kan du helt sikkert vaske den på vil jeg tro. Har jo gått fint med min flere ganger på 40 grader:o)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 du kan kjøpe ein shampo i barnebutikk feks reflex butikkene...du kan gjøre det selv hjemme bare følg oppskrifta på shampooen...er den kjempe skitten bør den renses:)
MaRiAnNe_85 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 Supert!! Tror jeg skal gå for å prøve ullvask da:) Tusen takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå