Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Det er 14 år mellom meg og min mann(jeg er 22 og han er 36). Jeg fikk et spm en gang om det var typisk for menn fra nordnorge å finne seg damer som er mye yngre. Jeg tror heller det er en bygdegreie? eller tar jeg feil? Hvor traff dere mennene deres? Jeg tenker at i bygdene så er man som regel sammen med alle i alle aldre fordi det er så få på ens egen alder og har større sjanse for å forelske seg i noen med litt aldersforskjell. Håper på svar:)
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hahaha... Er ikke nordlending selv, men kjenner en mann fra Tromsø som er 39 og han er sammen med en på 20 :-) Han mener han er så ung til sinns at han må han en ung dame... ;-)
mum&boyz Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Har en som er 11år eldre, blir vel fort slik på "bygda".. Er liksom ikke så mange å velge i på samme alder bestandig så da må man vel litt opp (el ned)...
Hilde_85 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er sammen med en som er 11 år eldre, men han er ikke fra nordnorge, men det er jeg egentlig. Men tror ikke det har noe betydning. Vi møttes da i en ganske stor by der vi begge bodde da (og bor enda ) Men jeg kjenner bare 1 par der mannen er mye eldre bortsett fra oss. Men de er heller ikke fra noe bygd eller nordnorge
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 er 16 år mellom meg å typen....jeg traff han på nett....vi er begge fra `landet`` men jeg har bodd i byen i 11 år nå..
Tresnartfire Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Hehe, stemmer hvertfall ikke for oss! Nesten 12 år mellom oss, han bodde i Oslo og jeg i Kristiansand da vi møttes. Møttes i Kristiansand og nå bor vi her begge to.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 hehe er 10 år mellom meg å min mann, er fra finnmark:p han er broren til det som var min bestevenn, å vi møttes og har vært sammen siden jeg var 15
Saltlakris Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 14 år mellom meg og min, møttes i Oslo hvor vi begge jobbet og bodde (jobbet på samme kontor), og bor her enda. Så på oss stemmer det ikke
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Det ser ikke ut til at det har så mye å si nei:) morsomt å finne ut av:)
Julispire! Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 På bygda jeg kommer fra er det slik, at unge jenter blir sammen med eldre gutter. Jeg tror det skyldes at en mye større grad av jenter drar vekk fra bygda for å studere ol. mens guttene blir igjen, og får seg jobb på den lokale fabrikken. Jentene som da er igjen i bygda er de som går der på videregående, og blir sammen med en slik fabrikkarbeidergutt, og hun blir da boende i bygda. Hun får raskt barn, ingen høyere utdannelse, og jobb på gamlehjemmet eller dagligarebutikken i bygda..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Hahaha!!:-D Tipper på at jeg vet hvem som spurte?! Tror bare det er ett intrykk enkelte har, trenger ikke nødvendigvis å stemme:-)
Lita jente på vei :-) Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Det er 12 år mellom oss. Han kommer fra "byen" og jeg fra landet. -og veeeeeeldig langt fra Nord Norge ;-) Vi traff hverandre gjennom felles interesser :-) Vært sammen i 4,5 år nå, gift i halvannet av de og venter nr 1 :-)
little_pony Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 heheh æ e reindyrka nordlening og det e 18år mellom oss:)han e fra bygda..men trives så godt ilag at æ kuinn ikje hadd andre:)æ e 23 strax
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 Det er 12år mellom oss. Vi er ikke fra bygda. Har vært sammen i 7år. Artig å se at det er såpass mange som har så stor aldersforskjell. Tenker ikke så mye over det, men blir jo oppmerksom på det når det kommer et slikt innlegg.... he he he
-Loppa- Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Det er 16 år mellom oss. Vi bor og traff hverandre i Oslo
*Mo9cA* Skrevet 4. februar 2008 #17 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er også 22 og sambo er 37 så det er 15 år mellom oss:-)) Kjekt å se at det er så mange andre som har en såpass mye eldre mann....føler meg litt uttenfor i vennekretsen av og til for de har bare typer som er ca like gamle som dem selv. Sambo er veldig ungdommelig av seg da så det går ihvertfall fint med oss:-)) Bor i by begge to og traff hverandre gjennom felles hobby:-))
maria isabell Skrevet 4. februar 2008 #18 Skrevet 4. februar 2008 vi har litt over 20 års aldersforskjell...ikke så lett når en treffer den store kjærligheten og så er det så stor forskjell i alder...vi merker det ikke nå,har det supert sammen,men om 30 år blir det jo anderledes da...vi har ingen garnti her i livet...en kan dø i mårra...trur det er lurt å leve litt i nuet og ta det som det kommer...vi traff hverander i byen:)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 4. februar 2008 #19 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er 24 og sambo er 33... så er jo noen års alderforskjell... Jeg er fra bygda, han er nordlending, men begge har bodd i "storbyen" i mange år. Traff hverandre på nettet Aldersforskjellen har ingen betydning for oss, kanskje pga at han er ungdommelig av seg, mens jeg er mer voksen, så tror vel vi møtes en plass på midten
Sussa85 - snart 2? Skrevet 4. februar 2008 #20 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er 22 og sambo 36:) Ikke alene dere altså.. Jeg blir 23 i august..ca samtidig som termin.. Og jeg driter i hva andre sier om saken.. men hater at andre dømmer oss... Familien vår støtter oss og har ALDRI kommet med ett nedlatnede utsagn om aldersforskjell! Jeg har funnet mannen min... Som jeg vil dele liv og barn med.. og da er det revnende likegyldig om han er 23 eller 36 år gammel... Dessuten er det fordeler med litt mer modne menn.. Etablerte... vet hva de vil.. jobb.. og er litt ferdig med ungkarslivet.. jeg orker ikke å være i ett forhold hvor kjæresten min skal tilbringe mange timer hver dag foran data.. tv.. osv.. og drikke 3 ganger i uka.. Slik var det med eksen.. ett år eldre enn meg han.. ALDRI mer..sier jeg bare.. Jeg var med han i 3 år.. og i løpet av den tiden jeg har vært sammen med sambo.. (1 år) så har jeg opplevd MYE mer enn jeg gjorde de 3 årene med eksen... Kommer aldri til å angre på valget mitt! Elsker sambo..og ville ikke byttet han for alt i verden!... Stå på damer! Og gi bangern i andre som mener noe annet!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #21 Skrevet 5. februar 2008 Flott å høre:) Jeg føler det på samme måte selv. Jeg kunne aldri lært så mye av et forhold med en mye yngre mann. Han har masse livserfaring og har lært meg mange ting jeg ikke kunne vært uten:) Veronica, victor&enlitenimagen: Jeg kom til å tenke veldig på det spørsmålet etter at dere dro:) Måtte liksom finne ut av det:)
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 5. februar 2008 #22 Skrevet 5. februar 2008 HA,ha. Er nordnorsk, men det må da være tilfeldig. Vi er ikke fra samme bygd, men fra samme distrikt. Jeg blir 26 i vår,han ble nettopp 35. Jeg bodde og jobbet på østlandet da jeg traff han da jeg var hjemme i en juleferie jula 04. Hadde aldri sett han før, men han hadde visst sett meg da. Må innrømme at da han sa hvor gammel han var syntes jeg han var litt "gammel". Jeg var heller ikke interessert i han, men det var vel mer typen enn alderen. Han bruker å si dette av og til at jeg syntes han var for gammel, når vi prater om at det tok et år fra vi ble kjent til jeg endelig skjønte at jeg burde satse. Jeg sa det aldri til han at jeg syntes han var gammel, men han skjønte det vel... Synes han er den perfekte mann. Kjekk og snill, handyman. Han har to litt lange forhold bak seg, men jeg synes det er bra han er litt erfaren. Men nå er det meg han har vært sammen med lengst da (he, he, og nå skal vi jo ha barn sammen i mai:) Han er iallefall verdens beste elsker og venn!
~sjiraff~ Skrevet 5. februar 2008 #23 Skrevet 5. februar 2008 Min samboer er 10 år eldre, han er verken fra nordnorge eller bygda.. )
mamiladi Skrevet 5. februar 2008 #24 Skrevet 5. februar 2008 Hmm, mellom meg og mannen min er det 9 år. Jeg er 26 og han er 35, vi ble sammen når jeg var 19. Vi er ikke fra bygda eller nordnorge noen av oss, og traff hverandre helt tilfeldig egentlig (begge hadde i en ekstrajobb på et utested) :-) Jeg så ham og falt pladask, måtte bare bli kjent med den utrolig flotte mannen. Jeg var litt skeptisk i starten (turte ikke helt å tro det jeg så), men han var og er et gullfunn. Han er bestevenn, elsker, og en jeg kan betro meg til og le sammen med :-) Vakker og smart! Kjempeherlig å tenke på at vi skal ha barn sammen nå :-)
augustmom Skrevet 5. februar 2008 #25 Skrevet 5. februar 2008 hei:) jeg er 22 å han er 38:) det funker. vi er gift. vi er begge fra bygda, ikke samme. han er fra ei bygd på ca 4000 innb og jeg fra ei med 1300 stk. det er nok sånn i byene å. uansett så syns jeg det blir feil å si "mannfolka finner seg...."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå