Smil <3 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 har ikke sett mannen min på 1 uke, og da han kom hjem hadde vi sex og da sovnet han helt plutselig.....å fy så utrolig teit og dum jeg følte meg der jeg satt å holdt på med hoftebevegelser.....snooooooooooooork....helt borte vekk......såååå....neste kveld...følte jeg meg ikke spesielt lysten på sex, men ble noe bare sånn......og jammen meg.....der snorket han igjen......helt uten forvarsel...snooooooork..... HVA SKJER????????? er dette normalt?????
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 uten promille på 3,8? Nei, jeg har ikke hørt om det og tror ikke det er så veldig vanlig. Høres jo nesten ut som han har et søvnproblem:) Hva sier han selv?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Huff.. ikke en god følelse for deg, det skjønner jeg.. Jeg kan ikke tenke meg at det er normalt. Men om mannen din er fryktelig sliten, så har han hvertfall en unskyldning. Kanskje han må få hvile ut litt. har han jobbet hardt denne uken kanskje?
Smil <3 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 ingen promille....ikke en dråpe alkohol....og sier selv at han ikke vet hva som skjedde....
EnUndreneMor Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 du må nok legge til noen nye rytmer han ikek sovner ifra;)
Smil <3 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 hahahaha.....jeg er nok for trøttsom...
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Jada.. han er vel utslitt. La han sove ut noen netter og så gir du ballen over til han. Og prøv igjen.
ApriIbaby Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 hm...er han veldig sliten? leit for dere begge dette
Tommage♀♂ Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Hmm, jeg faket at jeg sovnet en gang, men det var et one night stand som jeg plutselig angret litt på midt under akten... Men så var både jeg og akt-partneren fulle da. Hadde blitt flau om sambo hadde gjort det, var det såå kjedelig liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå