Gå til innhold

Pappa blir 60 år. GAveforslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man til sin far som blir 60? Han har alt (som de fleste andre på alderen). Reiser mye, så det er ikke et alternativ.

Gjør ikke noe om det koster litt. Spleiser med søsken. Forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe han liker som dere kunne gjort noe ut av da? F.eks. en tur med en racersjåfør på en slik bane (det fikk min far i gave da han ble 50)? En overraskelsesfest med venner som han ikke har sett på laaang tid? En kurv full av litt spennende matvarer og whiskey/cognac/god vin? Oppussing av rom hjemme hos han? Gavekort på ting han skulle hatt utført men ikke får til å gjøre selv?

Skrevet

Dyr klokke

Fallskjermhopp

Flatskjerm

Data

Vin

Gavekort på en eksklusiv restaurant

Skrevet

jeg ville gått for fallskjermshopp.. heller ikke kjempe dyrt. det ga vi i gave til muttern i 50 års gave:) suuupert:)

Eller som også noen sa fest med gamle venner fra før i tia:) dette er jo supert også . Hjalp en venninne med dette og det var suuuuuuuuper suksess.. planla hele dagen og kvelden i minste detalj. så det skulle virke tilfeldig alt samman:)

Skrevet

Hvis han er glad i å gå på jakt, på fjellet eller seile så kan GPS vær aktuelt. Min far ønsket seg det i 60-årsgave til å ha med på jakt, registrerer hvor du har gått på kartet osv. Evt gps til bil? Spørs jo helt hva faren din er interessert i da, men ellers utstyr til jakt/fisking/båtliv?

Skrevet

Faren min fyller 60 snart, og vi (3 søsken) var enige om at en TING var uaktuelt, da han har "alt" - og har selv råd til å kjøpe seg det han vil. Vi ville heller gi en opplevelse, noe han ikke ville kommet på å gjøre selv. Etter mye diskusjon endte vi opp med gavekort på helikoptertur - og tror det blir perfekt for ham...

Skrevet

Gavekort/billetter til teater/show med restaurantbesøk først. Enten til to personer eller med kone og alle barn og svigerbarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...