Gå til innhold

klarer nesten ikke vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til kroppen min er klar for å prøve igjen.. måtte nettopp avbryte et svangerskap etter 15 uker og nå går jeg bare og venter på mensen sånn at vi kan begynne å prøve igjen. noen som anbefaler å vente litt før man prøver sånn at jeg kanskje får et litt mer avslappet forhold til prøvingen? det var så forferdelig å miste den lille, så nå tenker jeg kun på å bli gravid igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre at du måtte avbryte. Kan jeg spørre hvorfor? Da jeg mistet i uke 17 så ventet vi ca en måned med å prøve igjen, så mistet jeg i november igjen, og da ventet vi til januar med prøving på nytt... Men synes det er vanskelig å ha et avslappet forhold til prøving, for jeg tenker baaaare på å bli gravid hehe. Lykke til =)

Skrevet

det kan du. vi var på ul pga av blødning i uke 15 og da fant de ut at babyen ikke var helt frisk. ble sendt med en gang til eksperter på fostermedisin i trondheim og de konstanterte at den lille jenta vår ikke kunne leve utenfor magen. det var veldig liten sjanse for det. vi tok fostervannsprøve for å sjekke om det var en alvorlig kromosomfeil som gjorde at hun ikke var levedyktig, og den venter vi på svaret av. men ihvertfall så valgte vi å avbryte da det var stor sannsylighet for at hun ikke ville overleve. det er fryktelig tungt og derfor gleder jeg meg til jeg får mensen igjen sånn at vi kan prøve snart. kommer nok ikke til å ha et avslappet forhold til å bli gravid jeg heller. skal prøve å ikke la det bli en "jobb" men at vi skal kose oss og forhåpentligvis så får vi en bonus i form av et blått kryss på testen=) hihi

Skrevet

Huff, det høres litt ut som vår historie. Måtte også avbryte :(

Ønsker deg masse lykke til og håper at spiren sitter veldig fort!!

klem

Skrevet

takk skal du ha. ønsker deg også masse lykke til! denne gangen skal det gå, både for deg og meg=) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...