Tanja-oktober og november barn Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Heisann alle sammen! Håper alle har hatt en fin helg. Lurer på litt jeg da her jeg sitter en søndagskveld. Når byttet dere over til seng nr to? lillemor er 16mnd sånn at det er sagt. Og en siste ting. Lillemor våkner om natten å skriker skikkelig, spreller med armer og bein og vi får ikke ta i henne, roer seg så fort vi løfter henne opp. Hvordan skal vi takle dette? Og hun har fått noe skikkelige skriker anfall når f.eks ting ikke går som hun ønsker eller andre ting. Hun skriker seg nesten helt vekk. I dag har vi vært på eventyrfabrikken å lekt litt, da skulle vi klatrer litt rundt i labyrinter, så tok far henne på armen å da klikket det helt, hun bare hyla skikkelig å vil KUN være hos meg, noe som blir veldig slitsomt hele tiden. (ikke misforstå, elsker barnet mitt)Og jeg gikk ned å satt meg med henne på en stol å hun skrek i sikkert 10min totalt. Noen flere? hvoordan takler man dette? skal jeg la henne skrike seg ferdig eller la henne få viljen ved å komme til meg hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå