*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Har lest at når man får kynnere bør man ta det litt mer ro... Mitt problem er at jeg får kynnere når jeg sitter helt stille! (Regner ihvertfall med at dette er kynnere siden livmoren blir helt hard og det føles litt rart. Gjør ikke vondt eller noe). Er i uke 21 og har hatt det slik i et par uker. Får ikke så ofte kynnere, kanskje 5-6 i løpet av dagen, men stort sett bare når jeg er stille. Er det et tegn på at jeg generelt bør ta det mer med ro eller? (Tar det egentlig ganske rolig synes jeg) Noen som vet...?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 prøv å reis deg opp, stå litt oppe, se om det hjelper... det er mange det hjelper for... elllers så er det ganske vanlig med kuynnere... jeg dro til legen pga detta, det va helt vanlig sa han...
Sikkertforgammel Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Heisann. Har kynnere hele tida jeg, uansett hva jeg gjør, ligger, sitter, står eller går. Det er bare livmoren som trener seg på jobben den skal gjøre under fødselen Livmoren blir hard og jeg får litt vansker med å puste, på en måte, for alt liksom knyter seg. Men det er normalt...
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Tusen takk for svar, begge to :-) Godt å høre at det ikke bare er meg ;-) Er litt beroligende det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå