Gå til innhold

Systematikere se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter noe voldsomt med å holde system på klær og annet! har to skjønne jenter, på 1 år og snart 3 år. er hjemme med jenta på 1 enda, og hun på 3 er noen dager i bhagen i uka. selv jobber jeg når mannen min har fri. så dagene går i ett.

vi har bad og soverom i 2.etasje.

vaskerom i 1. etasje

men er jo som regel kun undertøyet som blir påkledd oppe. så jeg driver å løper rundt med klær hit og dit, og når jeg har dårlig tid, blir det fort til at div.rot blir hevet i nærmeste skuff.....:)

er det noen som har goe systemer å dele med meg?

jeg tenker litt i baner å rett og slett sette navn på kurver/skuffer? men det blir jo ikke noe fint......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å ha navnelappene på så lenge at du kommer inn i systemet. Etterhvert så husker du jo hva som er hvor, og da er det bare å ta bort de stygge lappene;)

Skrevet

Hver sin korg på soverommet med eventuelle klær som kan brukes igjen dagen etter, som ikke er skitten. Da trenger de ikke navn på, for du vet jo hvilket rom som er hvem sitt?

En stor skittentøyskorg på badet, som du hiver alt skittentøy oppi og bærer til vaskerommet når den er full.

Det neste jeg ville gjort er å hver kveld lage klar klær til neste dag, legge i to fine bunker på badet, og dermed skifte bleie, vaske og kle på der inne om morningen. Da er de ferdig påkledd og du kan på raskt vis legge pysjene i korgene på soverommene, eller i skittentøyskorgen på badet, om de er skitten..

Korgene på soverommene kan jo være stråkorger, rosa plastkorger, ja, hva som helst, de trenger jo ikke å være store.. Skittentøyskorger finnes i tusen varianter, mange ganske pene..

Skrevet

supert, skal løpe å kjøpe sånne korger til å ha på soverommene...

flere super tips, fra super mødre???:))))

har dere kleskommoder på soverommene til ungene? og hva er i de? huff føler jeg spør veldi teite spørsmål....men må bare.....

Skrevet

Jeg har kommode på rommet til småen...

Den har 6 skuffer, 2 små og 4 store. I de 2 små er det sokker og strømpebukser. De 4 store er fordelt slik: bodyer og pysjer øverst, så bukser, så gensere/jakker og vester, så i den nederste har vi ulltøyet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...