happy hippo... Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Skal ha karneval i barnehagen jeg jobber i...jobber på småbarnsavd. og tenkte å kle meg litt sånn enkelt...ikke dekke til ansikt eller male det....så slipper de minste å være redd meg.....hehe.... Noen tips?.....
My little girl_ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 ahhh... ja det lurer jeg også på.. jeg har ingen anelse.hihi-
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Felleskjøpdress vel ;o) Behøver du ikke være redd for griserier )
My little girl_ Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hehe smile:o),den var ikke dum, men spørs hvor morsomt barna syns det er å da...
happy hippo... Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 hehe....ja....andre forslag????....
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Men ah... du må jo ha spade å rake med (i plastikk sefølgelig) Å dyran åsså da... Love dæ du blir mest pop ) hehe
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Bie? Finner svart og gul stripete lange stømper i sånne sokkebutikker, svart skjørt, svart og gul genser/tshorte, hårbøyle med piperensere i som følehorn.... Troll, kjøp striestoff i passe lengde, brett den i to og klipp til hode, sy på lapper, knyt i midjen med tau, hale kan lages av garn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå