Gå til innhold

Sex før ekteskapet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår dere som har blitt voldtatt og sånn at dere ikke har noe valg, men jeg ville ALDRI hatt sex før ekteskapet. Da er det så lett å plutselig ha ligget med hundre stykker. Det er jo derfor det er sånn. Min bomst er hvertfall bare reservert min mann. Og derfor vil han aldri gå fra meg. Han VET AT HAN IKKE FINNER NOE BEDRE. For alle andre har visne blomster fra før!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Min bomst er hvertfall bare reservert min mann."

Da er han sikkert heldig, for vi andre har ikke bomst. Jeg for min del er ikke helt sikker på hva en/et bomst er for noe. Noe i samme sjanger som ftalater?

Skrevet

Din gammeldagse KU! Herlighet, vi lever i 2008! visst mannen din vil ha deg fordi du ikke har hatt sex med noen før må han være JÆVLA oppegående i hode! kom dere tilbake til steinalderen.

Skrevet

! morsomt innlegg- fullt av skriveleifer og heeelt på jordet innlegg også;)

Skrevet

Har skrivefeilene mine noe med saken å gjøre da??? jeg diskuterer sex før ekteskapet. hvis du vil diskuterenoe annet kan du komme deg inn på et annent innlegg!

Skrevet

Hadde jeg hadd valget, hadde jeg LETT kunne blitt jomfru og ventet med sex til en jeg virkelig likte, så det hadde vært noe "spessielt" med det! Men å vente helt til ekteskapet?! Skeptisk..

Skrevet

Man kjøper ikke en bil uten å ha prøvekjørt den.

Skrevet

Det er jo mange som ender opp med å hatt sex med 30 stykker før de er 30 selv liksom. det er jo veldig drøyt! Det så jeg her på en tråd for en stund siden. Min mann er veldig fornøyd med at jeg var rein første gang.....

Skrevet

Nei det er greit MEN man spiser ikke en bolle inni butikken!!!

Skrevet

Jeg er helt enig med HI. Dere andre er bare noen råtne kjerringer med løs fitte. Som vi liker å kalle for "løstøser" eller "horer", ett ord som jeg ser dere jenter her inne er meget flinke til å bruke, men dere er det tydeligvis selv.

Sex er noen vakkert som skal være mellom to personer som virkelig elsker hverandre og har bevist dette med å gifte seg. Det beviser at man er villig til å være med den ene personen for resten av liver og at man ikke har sex, bare for å ha sex, slik som dere mener er helt normalt. Dere kaster bort en fantastisk ting, nemlig å vente til man har funnet den rette! Dere kommer aldri til å få vite hvordan det er å ha sex, og miste sin dyd til hverandre, og ikke minst, med den man skal være sammen med for resten av livet.

Skrevet

Blomst... he he.

Dette kan da ikke være seriøst ment.

Stakkars meg da som aldri har vært gift i en alder av 34 år. Uff'a meg.. Isåfall er det bra at Kondomeriet eksisterer.

Skrevet

"man kjøper ikke bil før å ha prøvekjørt den" . Altså... Hvor forbanna dumt høres egentlig ikke det ut??? Mener du å sammenligne en bil med sex da?

Skrevet

Førstegangssex er vel like spesielt som å plassere sin bare stuss på en rull med piggtråd, og omtrent like behagelig - men hey, hver sin lyst.

Skrevet

Nei fy fader... Tenk om det viste seg at han hadde en pikk på 5 cm og at det gikk for ham etter 10 sekunder. Grøss og gru....

Er det lov å annullere eksteskapet da eller?

Skrevet

Altså, man skal betale for bollen, før man får smakebiten! det er jo ikke så gale at du ikke har vært gift og er 34 år. du kan fremdeles vente:):)

Skrevet

Det er jo greit å vite at man fungerer sammen før man gifter seg. Hadde min første gang vært på bryllupsnatta hadde det blitt en skikkelig kjip bryllupsnatt. Har aldri hørt om noen som har en "perfekt" og bra førstegangsopplevelse.

Skrevet

Neimen kjære deg, en jomfru ville da ikke finne på å besudle "bomsten" sin med uanstendige leker. Hun vier seg fullt og helt til håndarbeidet og andre aktiviteter som sømmer seg for en Pige.

Skrevet

Hehe, nettopp. Første titten nedi buksene "jøss hvor er'n a?"

Skrevet

Dette var jo bare en helt syk debatt! Må le. Forresten, jeg spiser bolle inni butikken. Hehe.

Skrevet

Jeg giftet meg i en alder av 23, og har det helt fantastisk! jeg kunne ikke tenkt meg hvordan det hadde vært hvis jeg hadde vært slik som dere holder på. Min mann elsker meg, og ingen andre, han har bare hatt sex med meg og jeg har bare hatt sex med ham. Det er ingen andre dumme menn i fortiden eller noe slikt. Aldri om jeg kunne levd med det uansett! Stakkars deg, lubine, fordi du er så dum og blindet av dagens samfunn rundt deg. Det har tydeligvis fått deg til å tro at det er fantastisk å dele musen sin med flere menn. Ser du ikke hvor skittent det er? Hvorfor tror dere at det er så mye kjønnssykdommer her i verden? Og hvorfor blir den bare mer og mer utbredt? ER det fordi folk venter med å ha sex med den de elsker; neei, det er fordi de knuller

som noen kaniner. For noen eklinger dere er altså.

Skrevet

Jeg har jo tatt på meg selv litt for å få en prøvesmak uten å føre noe inn i tissen. det er det mannen min syns er så greit. at jeg ikke har hatt noe der liksom.....

Skrevet

Jeg synes du er litt ekkel, som kaller sex mellom samtykkende voksne for noe skittent. Kom deg tilbake til dukkehjemmet ditt.

Skrevet

Tror ikke det er bare Lubine akkurat, som er "blindet" av dagens samfunn.

Skrevet

Mannen din har åpenbart mindreverdighetskomplekser. Majoriteten av den voksne befolkningen har i alle fall erkjent at partnerne deres har en fortid, i likhet med dem selv, og at dette er helt greit. Man vokser oftest på erfaringene sine, uansett på hvilket område de gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...