mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vi har spist nystekte boller og drukket kakao laget av kokesjokolade, ute vel og merke. Vi har akt og tatt ut skiene for å gå litt sammen med Storebror. Vi har fått to utegutter, ingen tvil om det. De er sure som sitroner når det begynner å bli tid for å gå inn å spise middag. Men middagen var god og da kom smilet fram igjen:o) Tror Knerten hadde vært fornøyd hvis vi hadde bodd utendørs. Mammaen hadde ikke vært like fornøyd da..
tebekaa Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Høres nydelig deilig ut med bøtter og spann av frisk luft, snø, røde kinn og blide unger! Du får ta middagen med ut neste gang (kalkunpølser, he, he). Vi har kost oss inne i dag. Lille-snupp ble døpt i dag - en nydelig seremoni med 2 dåpsbarn, barnekor og veldig koselig prest. Lille prinsessen vår så ut som en skjønn engel, og hun var våken og fornøyd under hele seremonien. Mellom-snupp fikk ta av luen og store-snupp tørket hodet. Søtt! Var nok flere enn meg som angret på at vi ikke hadde vannfast mascara;-) Selskapet etterpå med 30 gjester var også vellykket, vi kom til ferdig dekket og pyntet bord. Deilig! Startet måltidet med å spille "Hverdag" av Louis Jacoby. Nydelig mat og kaker. En helt perfekt dag:-) Og alle var selvsagt helt tussete og betatt av lille søte dåpsjenta vår som gikk fra den ene armkroken til den andre.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer med dåpsdagen!!! Fint med sånne dager:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Vi har vært ute på tur og grillet pølser på bål i dag......pizza og fastelavnsboller i kveld....nå er jeg mett og god og ligger faktisk i sengen og dibber:-) Sambo er og ser på amerikansk fotball hos en kompis, men først fikk jeg ligge på sterke armen og se skummel film:-))
coscos Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Her i huset var det også boller på fastelavnssøndag. Vi fikk besøk, så serverte appelsinglasert kylling, oppskrift fra frokost-tv. Kan anbefales! Godt at det er kommet snø, får håpe den blir en liten stund, men ser ikke akkurat slik ut. Vi har bare fått prøvd akebrettet en gang i år, lille M var ikke helt sikker på om han synes det var noe morsomt med snø, morsomt å se ansiktet hans :-) Tebekaa, så hyggelig å lese om vel overstått barnedåp. Hørtes veldig koselig ut. Rart, jeg drømte om dåp natt til søndag, så tenkte på deg da.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Vi hadde vinter en hel dag vi, på lørdag... :-) Men den vinteren kunne egentlig ikke brukes til noe, vi kunne smile av snø i lufta da, en aking og ski og turer i skog og mark kunne vi bare glemme. Det snødde sidelengs og blåste hard og kald vind... Jeg gleder meg til helt vanlig østlandsvinter med masse snø og fare for å måtte grave seg ut av huset... det blir så fine lykter og huler og sånn av det.... ååååå som jeg gleder meg. Knerten og jeg kan flytte ut vi, det er deilg der ute i søen :-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Det hadde ikke vært han i mot. Han blir jo helt krakilsk når vi går inn.... Og når vi skal ut har han nesten ikke tid til å vente til jeg har kledd på han.
Karomamma Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Så heldig du er som har to fine utegutter!!! Forresten så har de sikkert en utemamma og en utepappa siden de er sånn, de også Her i huset er vi en innepappa og en innemamma og ei innejente. Men vi går ut i hvert fall en gang om dagen, da. Og noen ganger blir vi ute i etpar timer. He he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå