Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jenta vår er 5 mnd men har fremdeles et brunt belegg i navelen. Hva er det?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det har sønnen min også.. Liksom litt brunt i de 'gropene'. Lurer også på hva det er. Evt om det er noe man kan gjøre for å få det bort. Eller om man bare skal vente
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Datteren min hr også det. Hun er 9 mnd. Jeg lurer også på hva det er.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Min på 8 mnd har også dette... ser ikke ut som det er uvanlig i vertfall da!
*mamma*til*markus* Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Min sønn hadde også dette. Han er 9 mnd, men nå har det blitt borte.... Mener og huske at hs legen sa at det var liten brokk eller noe, men at det ikke var farlig og nesten alle babyer hadde dette.... Jeg mener og huske det men er ikke helt sikker altså... Uansett blir det borte og er ingen fare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå