Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vi har gitt vesla grøt på morgenen og kvelden lenge, og nå virker hun lei. Har prøvd 12 mnd-grøt men den er visst enda verre. Hun er straks 1 år, og jeg lurer på om jeg bare kan kutte ut grøt og heller gi brødskive på kvelden? Hun vil jo få brød i bhg på morgenen, men kanskje hun trenger et grøtmåltid i døgnet? Hva gjør dere? Takk for svar :-)
Honningmelon Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hvis hun ikke vil ha grøt, så kan du bare kutte det ut.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 kuttet grøt rundt 8mnd, da min bare ville ha brødskive, gi godt med vann så går det fint
jet trip Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Gutten min liker grøt og spiser det 1-2 ganger daglig(generelt glad i all mat han). hvis han blir lei av noe mat så bruker jeg å ta en liten pause og prøver senere på nytt- som regel fungerer dette bra, verdt forsøk.
Duddlidu Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hei Lillegutten min var akkuratt som din. Ble fullstendig grøtlei rundt 1 års alderen. Jeg kuttet ut grøten helt en periode, fikk brødskiver istedet. Prøver å passe på at pålegget er sundt istedet som leverpostei, smøreoster ol. Etter en stund (1 mnd eller noe slikt) hadde han lyst på grøt igjen, og nå som 16 mnd hender det fortsatt at han får grøt til frokost eller lunsj hvis vi er hjemme.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Eg ga ein periode grøt på kvelden og skive på morgonen, og omvendt av og til. Til slutt gjekk eg kun over til skive, og lagde grøt ein sjelden gang, noko eg gjer per dags dato også. Varierer pålegget litt, da ho fort går lei enkelte pålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå