Bellamora Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hver gang jeg har kynnere nå føles det ut som det blir tyngre å puste. Vanskelig å forklare, men det er akkurat som noe sperrer den. Er 39+3 idag=) Noen andre her som har det sånn!?
Bellamora Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2008 endres pusten... skulle det stå
grivid m/nr.2 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 jeg har hatt det sånn lenge, er 36 + 4....
2 Gullunger Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg blir andpusten på en måte... men det har jeg blitt hele tiden når jeg har hatt kynnere, kanskje mer nå enn tidligere... eller kanskje det er bare det at jeg har oftere kynnere nå. Er bare uke 29.
15.mai :) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Skjønner hva du mener. Plutselig blir det liksom litt vanskeligere å puste og pulsen øker, ja, rett og slett litt anpusten følelse, men likevel på litt annen måte. 39+3 idag og det har jeg begynt å legge merke til de siste ukene.
Gjest mphs Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg merker det allerede nå i uke 32 at jeg må puste litt ekstra når de kommer. Og enkelte dager har jeg mange av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå