Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vurderer å bytte pga mye drittkasting her. Noen hyggelige damer som kan tipse meg om et annet småbarnsformum
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 www.nybaktmamma.com mye kjekkere.........er bare her inne når hormonene mine er i sjakk.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 www.babyverden.no er vel også en side for småbarnsforeldre .. (og gravide da)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Enig med du! Jeg satt og tenkte på det mens jeg las her i sted: Denne siden GIDDER jeg ikke bruke lenger!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Synes det er ganske underholdende å lese krangleinnleggende, jeg. Har bare konkludert med at folk har for mye fritid!!!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Skal bli deilig å få lukt ut alle tørrmusene her :-) Selv om jeg kommer til å savne dere litt da... *snufs*
Teltpluggen Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Tror nok du finner litt drittkasting over alt jeg du.. ikke til å unngå desverre;) Men de er veldig koselige på babyverden da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå