Gå til innhold

Bleier


aa11bb22

Anbefalte innlegg

Hvilket merke bleier bruker dere, og er dere fornøyd? Jeg har alltid brukt libero bleier, men nå har jenta mi gjort gjennom bleia så mange ganger at jeg er klar for å prøve noe annet. Tenkte på pampers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ bruke coop sine. kevin får så lettt sopp av di andre åså e han vått igjennom av di andre merkan. nu sover han 14 tima om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libro up and go på dagtid ( den synes jeg ikke er noe bra på natten!)

 

og Libro "vanlig" på natten

 

jeg er også keen på å teste litt annet..

 

utrolig forskjellige pris ute og går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi bruker bleier fra LIDL. Billige og gode bleier, med en gul strek utenpå når den er tørr og blå når den er våt :) Unødvendig egentlig, men litt morsomt òg :)

 

Veldig fornøyd med de da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt litt forskjellige. Er fornøyd med både libero og coop sine, men favoritten er pampers active fit:) Har også begynt med litt up & go om dagen (..siden her er mye up & go for tiden..:))

Har brukt å kjøpe dobbelpakker med active fit på rema til 80,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Vi har de siste månedene brukt Coop sine bleier, de er gode, har ikke hatt noen problemer med lakasje. De er jo billige, men det beste er at de er Svane-merket, da er produksjonen og ingrediensene miljøvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker libero og er veldig fornøyd. Jeg kjøper pakken på 29 på bunnpris her i byen. (Det gjeld vist ikke andre bunnpris butikker). Den butikken satte ned prisen på bleier i håp om å få flere småbarnsfamilier til å handle hos dem. I periode solgte de både libero og pampers pk på 19 kr stk, da hamstret jeg og kjøpte 70 pk med bleier. Så jeg har rikelig med bleier på lager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pampers active fit;) De er noe smalere, og ikke så "klumpete" som Libero sine synes jeg....;) Pleier å kjøpe sånn Jumbo-pack på Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd alle. og kom frem til at first price var best faktisk! billige er de også. litt over 1kr bleien :)

 

up and go kan vi ikke bruke for de sitter ikke bra nok. sklir av og greier, så der går det rett igjennom.

 

bruker 7-14kg eller noe... husker ikke helt....

 

tror det kommer en del an på formen på barnet på hvilken bleie som passer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...