Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde en sa forrige helg. Da jeg var hos gynekologen fikk jeg beskjed om å vente til jeg hadde hatt en vanlig mens før vi begynte å prøve igjen. Er det noen som vet hvorfor hun anbefaler meg å vente? Jeg mistet litt under en uke etter ikm, så det blir ganske lenge å vente hvis jeg skal vente til etter neste mens. Er litt utålmodig, Skulle så gjerne blitt gravid igjen NÅ
Mamma med to søte små Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det fikk jeg også beskjed om av den første legen jeg var hos. Av legen på gynekologisk på sykehuset fikk jeg beskjed om at det var berre til å kjøre på. Grunnen til at de anbefaler å vente, er at det er lettere å regne ut termin dato hvis en har en menstruasjon før en blir gravid igjen. Så hvis du føler deg klar, så er det ingenting i veien for å prøve. Lykke til
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Takk for svar Da setter jeg i gang med el-tester i morgen tidlig og ser om den slår ut eller om jeg allerede har hatt el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå