Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jada.. dåp idag! Alt har gått kjempe fint, heldigvis! Men det er en ting som ødela dåpen mye for meg.... Som du ser i overskriften så valgte alså min storebror å gå ut å drikke seg dritings dagen før, så han kom ikke i dåpen.... Kjekt å vite at han prioriterer fest foran en så viktig dag for meg=( Det verste var vel også at jeg hadde spurdt han om å være fadder....=/ Må si jeg er nesten tom for ord... er bare suuuper skuffa og lei meg for at han ikke kom.... =(
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Herlighet så dårlig gjort:( Skjønner at du er skuffa og lei deg!!!
mammatrollet + spire i magen Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 det var dårlig gjort, forstår godt du er skuffet.
Mille** Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Først av alt vil jeg gratulere dere med vel overstått dåp! ) Men det var utrolig dårlig gjort av broren din, enkelte har bare tanker for seg selv dessverre.. Klem
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Da hadde jeg blitt dritsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur Gratulerer med dåpsdagen forresten:)
Alba44 Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 I alle dager...? Skjønner godt du er skuffa, ja. Hvor gammel er han?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2008 Ja han er en skikkkelig "fest-løve".. og er vel ute sånn hver helg.. (er 21 år).... Men at han EN kveld ikke kunne prioritert dåp foran den forbanna alkoholen..... =( Angrer egentlig på at jeg ba han være fadder også.... Han har sendt meg melding å beklagt at han ikke kom... men vetdu hva. .. jeg klarer bare ikke "tilgi" akuratt nå..... Er bare så sinnsykt skuffa... og var så sinnsykt flaut å fortelle de andre hvorfor min bror ikke møtte opp til dåpen.. og ikke pokker om jeg gadd å lyve for han..... =(
Gjest irismor Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Jøss for et valg, hvor gammel er han. 13....... Tror nok det hadde tatt lang tid før jeg hadde tatt ham inn i varmen igjen.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2008 Takk.... Broren min er 21 år... som jeg skrev ovenfor. jeg er 19... Kommer nok til å sitte lenge i dette her... kommer nok til å være sur på han en god stund ja=(
Tomine is my star Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Må være ærlig å innrømme at det der har skjedd meg også en gang i min ungdomstid,jeg skulle ikke være fadder da....men likevell. Min bror`s datter skulle døpes og jeg havnet selvfølgelig på kjempe party kvelden før,var hjemme 8 på morgen..og selvfølgelig ikke i form ti å dra i noe dåp den dagen... Skjemmes av dette den dag i dag..men kan jo ikke skru tiden tilbake! Skjønner at du er skuffet...og vil tro at broren din vil angre seg på valget sitt...det gjorde ihvertfall jeg!!
mammatil2små Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 jeg skjønner deg så godt!!! søstra mi HATER å sitte i kirka. synes det er så kjedelig. 30år. Hun gjorde alt hun kunne for å få jobb, men hun ble sykemeldt, og kom hun i kirka? nei! tenk å ikke kunne ofre seg 1 time for tantungen sin dåp! hun kom i middagen, men det var ikke nok for meg! så dårlig gjort! å egoistisk!!!! blæh!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Skjønner veldig godt at du er skuffet... Er så enig med deg.. Men gratulerer masse med overstått;-) Gikk alt fint ellers, da?;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå