Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 om du møter noen som har gjort deg ille og de virker flaue, er det sa stor sansynlighet for at de har innsett at de har gjort noe galt? og kansje angrer?
Ikkelektuell Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Sjansen er der, ja. Det er også sannsynlig at det du tolker som forlegenhet er noe helt annet. Lurer du på om du kanskje har sett noe som du muligens kan tolke som en unnskyldning?
Loglady Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Eller de merker at du syns det, og hakka lyst å se trynet ditt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 ja det er noe sånt jeg lurer på om jeg har sett. jeg vet at han ikke liker meg, at han helst ikke vil se meg igjen, men vi har barn sammen. og han har gjort mye dumt. mammaen min syns også han så flau ut når han skulle hente barnet. om han har insett at noe av det han og hans familie har gjort ikke var riktig og gjøre. er det i grunn letere og forholde seg til han. alle kan jo gjøre feil.
Ikkelektuell Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Noen ganger er det idiotisk å lure seg selv, andre ganger er det helt nødvendig. Jeg synes du skal gå for det alternativet som funker best for deg, og la resten seile sin egen sjø. Hvis han er far til barnet ditt i tillegg til å være en drittsekk så er det greit å ta alt du kan få.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Man blir flau om man blir ferska, men det har absolutt ingenting med dårlig samvittighet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå