MK73 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har vært prøver lenge og vel (snart 4 år), og driver også med prøverørsbehandling. Nå har jeg imidlertid hatt en normal syklus (dvs uten medisiner av noe slag) - men mensen er forsinket. Vanligvis har jeg sykluser på 28-30 dager, men nå er jeg på dag 35 og har ingen tegn til at mensen er rundt hjørnet. Jeg hadde noen mensmurringer dagen jeg ventet mensen, men så har det ikke skjedd noe mer. Jeg har tatt et par billige tester, som har vært negative - men det er bare en gang før at jeg har vært så forsinket, så dette er uvanlig for meg. Det kan selvsagt henge sammen med all hormonbehandling kroppen har blitt utsatt for det siste året.. Av andre evt symptomer har jeg kun litt ømme bryster. Spørsmålet mitt er likevel dette: Hvor sent har dere testet postivt?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hei. I dag er jeg 4+6 og jeg så først i går en svak strek som viser positivt. Har kjent meg gravid siden dag en, være enn de andre svangerskapene. Tenkte jeg skulle teste igjen i morgen for å se om streken blir sterkere. Har testet negativt på 3 tester før den 4 ble positiv Lykke til og så krysser jeg fingrene for deg!
MK73 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei, småtroll! Gratulerer - og takk for svar og lykkeønskninger :-)
TeBax Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 heisann. jeg skulle hatt mensen 30 januar. jeg gikk en dag over tiden, noe som jeg ALDRI gjør, så jeg testet meg 1 februar med en digital clearblue, og den var positiv ) for den er jo mer "følsom" enn de andre testene. kanskje du burde prøve en slik. hvis du ikke allerede har gjordt det da.
Julebakst Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg testet med CB samme dag som uteblitt mens. Den var negativ først, men ble svakt positiv flere timer senere. Testet derfor to dager senere med billigere test. Den var negativ. Testet flere ganger med billig test, men bare negativt resultat.Fikk først positivt resultat 9 dager etter uteblitt mens, og da hadde jeg kjøpt meg en CB. Så jeg må også si at jeg har mest tro på den. Uansett masse lykke til :-)
MK73 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 Takk for svar :-) Jeg skal nok få kjøpt meg CB digital imorgen.
Lindus85 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Min testehistorie: Mandag 28 jan: svaaaaaaak positiv billigstrimmeltest... Onsdag 30 jan: neg CB.. etter en times tid fikk jeg en tynn vertikal strek, ikke like bred som den skulle være, men en blå tynn strek Fredag 1 Feb: Skyggestrek på QR test og negativ CB digital Søndag 3 Feb: POSITIV CB. Så eg var jaggumeg gravid.. Helt fantastisk, men jeg har egentlig skjønt det bare venta på pos test. Denne mnd var bare noe annerledes Lykke til;)
MK73 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer, Lindus :-) Hvilken dag er du på, ift IKM?
Lindus85 Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde mens sist 23 des, men jeg har veldig lange sykuser omtrent 6 uker.. jeg fikk positiv eggløsningstest 17 jan og hadde en det jeg tror iallefall var en festeblødning den 24 jan... så hvis vi skal regne IKM 14 dager etter EL så er jeg vel ca 3 dager over IKM...
MK73 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 Hei, alle - og takk for svar! Nå har jeg vært og kjøpt meg en bedre test, men utrolig nok var apoteket utsolgt for CB, så jeg kjøpte en pk Quick Response. Imorgen får vi se - men jeg tror nok testen er negativ. Et annet svar vil være et kjempesjokk :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 gikk 4 uker over IKM jeg så det tok sin tid;)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 En venninne av meg testet ikke positivt før 7 uker etter IKM. Så her er det store variasjoner! Det blir spennende med testen du skal ta i morgen. Jeg håper du kommer med en oppdatering her inne! Krysser fingrene for deg!
MK73 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2008 Hei, Tallulah :-) Testet imorges, men den var negativ. Fortsatt ingen tegn til mensen, så nå tror jeg bare at jeg venter og ser hva som skjer... Har legetime på fredag ifbm noe annet - så om det ikke er skjedd noe da så spør jeg like godt :-)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Da får i krysse fingrene for at du får vite noe på fredag. Spennende! Jeg håper du er gravid slik at du kan joine oss andre her inne! :-)
MK73 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. februar 2008 Hei, Tallulah :-) Dessverre fikk jeg rett - på torsdag kom mensen, 10 dager på overtid. Jeg har aldri gått så lenge over tida før, så jeg hadde selvsagt et håp på tross av at det hadde vært et utrolig sjokk. Så nå må jeg bare fortsette å se frem mot neste IVF-forsøk og håpe at den positive testen kommer da.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Filler'n. Vel, vel. Da er du bare enda mer klar for det neste gang, for da sitter den sikkert! Kanskje kroppen bare trengte en liten 'run-through' denne gangen, slik at den kjenner til opplegget neste gang. He he. Jeg skal se etter deg etter neste forsøk, og være den første som gratulerer deg når du dukker opp her inne! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå