Gå til innhold

Hei venner :) Oppdatering til dem som gidder lese :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det kveld igjen, og grunnet bursdagsfeiring var snuppa i seng en time senere enn vanlig. Hun brukte 20 min på å sovne, og hadde ikke samme interesse av å reise seg og kave rundt i senga si. ;)

Så det var interessant da ;)

Nå gjenstår bare å se hvordan natta blir da- kommer hun til å få den der urolige søvnen i 5 tida inatt også, slik at hun våkner opp? Det gjenstår å se! *fingers crossed*

Må bare få skryte å si at hun er kjempeflink som har godtatt så fort at jeg ikke lenger sitter med henne til hun sovner, men istedet holder meg utfor døra hennes. Og hun er kjempeflink som nå allerede har 3 netter på rad i egen seng! :o) (selv om mamman jo må opp noen ganger for å vise at hun er der ;))

Jeg elsker henne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta er nok flink, men det er du som skal ha æren. Flott jobb.

Skrevet

må bare si at du er KJEMPEFLINK!!

Tror jeg hadde blitt gal for lenge siden ;-)

Klem

Skrevet

Hei! Så fint at det går bra med dere! :)

Det er deilig å føle at ungene trenger oss, men det er jammen deilig hver gang de beviser at de har blitt litt større og ikke trenger oss på samme måten som før også - blir like stolt hver gang!

Lykke til i natt, stay strong!

Skrevet

Jenta di er kjempeflink, men det er virkelig du også! Du er tøff som tar kampen, og superflink som holder ut! Det bli bare bedre etter hvert som jenta blir trygg på de nye rutinene, og skjønner at slik er det. Selv om det kan komme dager det går tregere, betyr ikke det at alt er ødelagt. Det kan være noe som plager henne, sykdom eller annet. Nå er det bare å følge opp dette. Lykke til!!!

Skrevet

Jeg synes dere er kjempeflinke, kan bare tenke meg hvor trøtt du må være! Husk; begge tjener på å få en bedre nattesøvn:-)

Lykke til i natt!! Krysser fingre!! :-)

Skrevet

tusen tusen takk, kjære dere ;o)

Ja, forhåpentligvis blir bonusen høy etter hvert nå ;)

Jeg er ganske så sliten ja; 3 netter med minimalt med søvn tar på. Men bak skyene er himmelen alltid blå :) Håper jeg er like optimistisk imorgen tidlig ;) hehe

Skrevet

dytter opp slik at bl.a Nemofish får sett ;)

Skrevet

og jeg benytter anledningen til å gi deg en klem og ønske lykke til videre :) Syns du er tøff jeg, som greier dette alene!

Skrevet

tusen takk, SFkjerringa :)

Helt alene er jeg ikke; har jo dere supre DIbbere :o)

Skrevet

Så flott, nå ble jeg glad..., husk at hvert et lite skritt, er et skritt i riktig retning. Noen skritt tilbake kommer du helt sikkert til å gå, men det gjør vi alle. Meeeeeen, det går framover:-)

Du supre mamma, sender deg en kjempeklem med ønske om en bedre natt enn i går....

Kjempeklemmen fra

Skrevet

Tusen takk for en herlig kjempeklem, den trengte jeg :)

Det skal jeg huske inatt om det blir tøft:)

Skrevet

Hei!

Takk for dytt! Så slapp jeg å lete langt bakover på sidene når jeg kom hjem så sent! ;O)

Du, vettu hva, jenta di er superflink! Hun må være litt av ei jente! Åhhh, er det ikke deilig når man får sånn "kick" på ungene sine, og bare ELSKER dem så mye at man nesten sprekker!!! Altså, man er jo selvfølgelig så glad i dem hele tiden, men noen ganger tar følelsen virkelig helt av! ;O)

Blir spennende å se hvordan natta blir da, med legging en time senere enn vanlig. Og bra med mindre kaving! Krysser fingrene for deg i natt!

Klem, klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...