schnuppi Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som har en slik? har en slik,men lite brukt foreløpig... men hvor lenge trener dere på denne i gangen? synes det er vanskelig å vite hvor lenge man skal varme opp,og hvor lenge man må holde på for at det skal være effektivt..Og hvor mange ganger i uken?!
Heaven har født::) Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hei. jeg har den. Jeg har ikke vært så aktiv nå. Men da jeg kjøpte den og hoppa på den første gang, var jeg utslitt etter 9 min hehe. for en kondis!!!! Men dagen etter var jeg på en halv time, og det bare økte på. fikk utrolig fort opp kondisen, og før det var gått to uker gikk jeg på den 2 timer om dagen:) økte også motstand for hver dag. Første uka mistet jeg 6 cm i midjen, målte ikke mer etter det. Skal begynne på igjen i morgen tidlig. Så er spent på det nå. Ta mål og vekt i morgen tidlig, og måle en gang i uka heretter:)
schnuppi Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 6 cm på en uke? oi det er jo bra:) men da må man vel være ganske flittig...hehe. Ja det er vel bare å komme seg i gang:)
Heaven har født::) Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 jepp den er effektiv. Her setter jeg på en dvd elller finner film på en eller annen kanal som er spennende. Da merker jeg knapt nok at jeg trener, hehe
schnuppi Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Tror jeg holdt på i 13 minutt nå..hehe. Fikk sånn forferdelig melkesyre i lårene med en gang... Men vi har vært mye ute å akt i snøen i dag,så jeg er litt sliten..hehe. Får ta igjen mer effektivt i morgen.. men ca. 30 minutter på en sånn er vel bra? eller er det for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå