Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Er i uke 12 nå. Er endel kvalm (men kaster ikke opp), og generelt uggen i kroppen. Ser heldigvis ut til at jeg begynner å bli bedre. Har en fantastisk samboer som gjør alt det "rette" og i tillegg ser ut til å like kroppen min bare mer og mer. Problemet er at all sex lyst er forsvunnet helt og holdent. Synes det er mest slitsomt når han vil kysse og ta på meg... -Kommer sex lysten tilbake?
Nætte;mortil2 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 ja håper virkelig den kommer tilbake............................ Ellers blir det triste greier dette!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Det er jo sikkert like individuelt som alt annet, men for min del så kom den tilbake for fullt i uke 14-15. Nå var den aldri helt borte heller, men det var rimelig labert en stund. Nå er vel mer problemet av praktisk art - plass til magen, ikke for langt inn osv, osv... Men det (jeg) funker!!
lykkeligmspire Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Etter 8uker med st.s.kvalme(er nå u14+3)er endelig sex lysten kommet tilbake. Var litt bekymret en stund,men føler nesten at den er litt forsterket. hi.hi(siste 3dager).Lover godt for kjæresten fremover!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 er 26uker nå, og min har ikke kommet tillbake, ganske slitsomt når typen er veldig gla i sex og jeg orker bare ikke... blir helt usj....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 I mine 2 forrige svangerskap kom ikke sex lysten tilbake før etter fødsel( ei stund etter) Denne gang fryktet jeg det samme,men yes! Her kom den og nå er den virkelig her! Kom tilbake ca uke 17. Lykke til!
2 fine små Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Vi sveiver i gang cirkus naa, er i uke 17, lykke til! Det ble litt toerke her etter forrige foedsel (i svangerskapet var vi som kaniner) og vi ble enige om at dersom det ble toerke en gang til - som det har vaert ca 3 mnd naa, saa skulle vi bare begynne med en gang vi var klare, lyst eller ikke lyst. Det har vi gjort noen ganger naa og hey.....etter tre forsiktigte og litt varsomme ganger kommer den ekte lysten tilbake... =o) Anbefaler at man vaager seg litt frampaa naar man ikke er saa kvalm lengre, dersom man har lyst paa et sexliv men ikke helt kjenner lysten paa et vis, om du skjoenner. Med litt aktivitet kommer gjerne lysten letttere enn det man tror. Vi har samme plan for etter foedsel og jeg haaper vi er godt i gang naa. Forrige svangerskap hadde vi en droem av et sexliv, denne gangen haaper jeg ogsaa vi faar det framover, hehe.....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 den kommer nok tilbake.jeg er i uke 20 nå.og helt frem til uke 19 var den så og si borte.men,er på full fart tilbake nå.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Sex lysten kommer tilbake, det gjorde den plutselig hos meg i ca uke 18, fra og ikke orke tanken på sex en gang, så har jeg nå lik sexlyst nå som før jeg ble gravid:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 ikke for å skremme men jeg er i uke 26 å her er det null sexlyst. har egentlig ikke hatt det hele svangerskapet! håper bare den komme etter fødselen... er litt kjipt siden mannen min bare har fått mere sexlyst etter at jeg ble gravid
2 fine små Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Det maa man bare akseptere, siste anonyme her, at dersom en ikke har lyst, saa faar den som har lyst - innfinne seg. Litt soett da at mannen din vil mer naa enn foer, litt gravidkompliment da paa et vis. Det er kjedelig naar man er i utakt, da er det nesten bedre om ingen vil, saa er man i hvert fall enig. Den kommer nok etter foedselen, kort periode av livet vaar dette.... =o) Men for oss tok det over et aar aa faa skikkelig gang paa sexlivet etter foedsel, saa det er vi faktisk bevisste paa at ikke skal skje igjen, man maa "hoppe litt i det" etter foedsel, naar man er klar da, noen mnd etterpaa kanskje. Finnes ingen regler for dette, men man er jo annerledes, baade litt saarbar etter alle endringene og kanskje ogsaa litt fysisk. Vil bare si at orgasmer etter foedsel er en droem i forhold til foer, heheheheeeeeeee, men det visste dere kanskje? Altfor lite snakk om lyspunkter. =o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå