Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Når fortalte dere at dere var gravide til alle?når var det "offentlig"..??-vi sa ikke noe før jeg var 29 uker på vei ca,hehe:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Holdt hemmelig til jeg var nesten 18 uker... Men det var fordi bestefar har lymfekreft og begynte å bli dårligere... Men sjefen fikk vite at i uke 12 pga mye kvalme... Hvordan klarte dere å holde det så lenge..? Det er jo helt utrolig...=o)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Ser ingen grunn til å holde det hemmelig. Vi sa det tidlig. Skal vere glade og stolte av at en skal få oppleve å få barn. Skulle det (gud forby) gå galt, får folk vite det likevel. Då treng en folk rundt seg som kan støtte og vere der. Og vertfall forstå kvifor ein er lei seg. E no mi meining;)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er enig med anonym 20.53. Sa det med en gang jeg fikk vite det. Første gang ver jeg 10 uker, denne gangen bare 6 uker:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Når magen ikke ville skjule seg lenger Uke 13-14... Da var det liksom ikke noen vits lenger - hehe. Men det var jo ikke sånn at vi utbasunerte det heller, men folk ser det jo og snakker sammen, så nå tror jeg nok "alle" vet det ja.
Tasso Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Eg sa det vel "egentlig ikkje te noken". Mor mi kom og spurte meg rett ut kor langt eg va på vei, når eg va 11 uker på vei. For ho såg på meg at eg va gravid... Fekk jo kvise Og ho sa det te far min. Eg skreiv det på ein internett profil når eg va 16 uker på vei. Og så i ettertid, så har noken komt og sagt at dei har hørt rykte om at eg va gravid, men dei trudde ikkje på rykte. Så såg eg bare på dei og sa eg e 5 mnd på vei, så stemme det. Ryktena sprer seg uansett. Så eg gjekk ikkje rundt og sa det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde ingen problemer med å skjule magen til jeg var ca 29 uker,er veldig tynn..også er jeg høy(tror det kan ha litt å si),er førstegangs.. i starten tenkte jeg først at vi kunne si det til folk etter jeg hadde vert på ultralyd,men har ikke følt meg gravid før jeg var 29-30 uker på vei,og magen var flat til da,så det ble bare slik,hehe..er i 33 uke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå