Gå til innhold

innlegg fra krangle:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her for at jeg vil være anonym!

I går var jeg ute på by'n! Var sammen med min søster men to av mine naboer kom på ut senere og jeg festa vidre med dem! Så begynte de å skulle ha trekant med meg! Jeg sa at det ikke var akutelt i dete hele tatt! Kona til han ene er en av mine bestevenninner så jeg bare lo og tok det som en spøk! Så begynte de å ta på meg og holdemeg fast når jeg prøve og å! Jeg prøvde flere ganger å ringe sambo å si at han måtte hente meg men de tok telefonen min og jeg følte meg etterhvert gangske så trua! En gang prøve jeg å løpe derfra men jeg hadde på meg støvletter så det gikk ikke fort og de tok meg igjen etter ikke så mange meterne! De fortsatte å snakke og messe om dette og jeg sa at det ikke kom til å skje og de burde skjerpe seg snart! Jeg prøve å appelere til samvittighteten til han som er gift men uten videre hell! Etter at de hadde ringt taxi og vi sto ute å venta kom jeg jo på at det var på grunn av skoene jeg ikke hadde hatt mulighet til å løpe fra de før så selvsagt ( ja jeg var någet full) Tok jeg av meg støvlettene og løp det jeg kunne på is i 18 minus i bare finstrømpebukse! Jeg kom gangske langt oppovergata da de tok meg igjen om small meg mot nærmeste vegg! Da forteller de at det hele bare var en spøk! Jeg ble så sinnsykt forbanna for at de dro den så JÆVELIG langt!!! Og jeg kjefta og small hele veien tilbake fra by'n i taxin! Det var sikkelig ekkelt for jeg følte meg skikkelig trua og det var ekkelt! Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...