Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Er det slik at det er mulig for en alenemor å spørre om noen personalia, eller er den regla gammel? Har mest sannsynlig interessenter i fleng du, men du kan vel ikke være lei siden du har holdt ut på denne babysiden i ett par år ser jeg!? Fanget min interesse kun for den utsøkte formen for humor... *ny her*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 er nok en gammel "regla" ja!! prøv med en PM så kan vi diskutere på MSN:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hva er en PM da? Har du noen gang lagt ut alder og evt noe annet av interesse, som du kan legge ut igjen? Kan jo hende du er en ung jypling som jeg kun får bråk med, kjekt og vite om du faktisk er i tredveårene i grunn.. Kan jo ikke ha en yngre interessent, slikt tar seg ikke ut.. *ny her*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 rediger profil på din egen side så er du velkommen til å sende PM til hvem du vil her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 heyyyyyyy.... send PM heller du!!! Jeg er tross alt mer kjent som anonym killer her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Nja, noe tiltrekkende må det være med anonym og, du kan jo forestille deg hva som helst.. Det har du allerede gjort om meg om du har lest litt på sexdebatten. Noen killer er du nok ikke, mer en som blåser liv i dødt vev, kan jeg tenke meg.. *ny her*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Så, hva sier du? Hadde det ikke vært deilig med en runde i halmen? *ny her*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 hæææææ... vi som bruker sexdebatten har taushetsplikt til hverandre:-) Du aner ikke konsekvensene av at slikt snakk blir dratt inn hit på dette forumet:-) nå må jeg stikke av!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 jeg suger som en gudinne. Hva sier du? *ny her*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 De to siste *ny her* kan du ignorere, det er ikke meg HI, men I see your point... Går ikke når jeg ikke vil vise nick, og ikke vet hva PM er. Enda profil er opprettet.. Jeg skriver ikke mer her nå, så om det kommer mer, så er det iallefall ikke fra HI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå