Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei. Vi har denne stolen. Stod mellom denne og en fra besafe da vi skulle bytte til stol nr 2. Hodet er veldig godt støttet i denne stolen, var ikke så vanskelig å sette fast i bilen. Jeg liker godt at jeg kan heve rumpa og få ryggen litt bakover. Men samtidig synes jeg lillegutt sitter litt bratt i ryggen, men han er da bare 5.5 mnd. Er vel bare for at jeg er litt usikker på dette med sittestillingen når han ikke kan sitte selv enda...
mammatil2små Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 takk for svar! ja, besafe passer ikke i bilen vår. derfor vurderer vi denne stolen. jenta vår er 9.5, så da er vel sittestillingen grei. . .
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Vi har den, kjøpte den til storesøss som er 5 år nå. Vi er kjempefornøyd med den vi da. Hun begynte å bruke den da hun var 11 mnd (lita og spinkel) og brukte den til hun var godt over 3 år. Didrik skal ta den i bruk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå