Gå til innhold

hmm...er SKIKKELIG hoven nedentil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg altså! Og det svir og er rødt. og klør litt. Har ikke vært så hoven siden rett etter fødselen, og det er jo 2 år siden? Noen som vet hva det er?

Har hatt det to ganger tidligere også, men ikke så hovent. Da har det gått over av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt samme partner i 9 år, så kanke være det med mindre det plutselig kan bryte ut, eller han har svin på skogen (og tror ikke det det altså).

Skrevet

Er sikkert bare sopp.

Jeg regagerer akkurat likt.

Skrevet

Å, det hørtes bedre ut ;) Får man noe reseptfritt på apoteket for det, eller må jeg via legen?

Skrevet

Det høres ut som sopp ja. Kjøp en Canesten kombinasjonspakning (pakke med krem og vagitorie), og går det over så var det bare et soppangrep. Trenger ikke resept for det.

Skrevet

Høres kjent ut. Du får kjøpt på apoteket. Anbefaler prevandyl. Tror det er det heter. Sånne vagitor stikkpiller. Bruk en kur der du tar en stikkpille når du legger , i 3 dager , også smører du med krem x 3 i løpet av dagen.

Gjest irismor
Skrevet

Og har du mulighet så spyl deg med dusjen etter dobesøk istedenfor å tørke. Ja jeg vet at det ikke er enkelt men veldig effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...