Deidei Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Endelig har jeg kommet meg til 3 trimester.. Har vært et langt 2 trimester... Husker ikke helt hvordan det var å være gravid siden det er snart 11 år siden sist, men dette skal gå bra... Så nå tar jeg fatt på siste del...
nr 4 er her<3 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 velkommen ska du være=)å lykke t me siste del av svangerskapet
Kakebakesøte Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei du, velkommen hit. 11 år siden sist, ja da har man glemt mye tenker jeg for jeg har glemt nesten alt etter bare 2 år.. hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hei og velkommen..=o) Siste etappe er her...4 år siden jeg var gravid og fødte sist, føles enda lengere...Så synes det er litt spennende.. Men dette skal gå bra... Lykke til videre da..=o)
Deidei Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Glemt ja.. Det er jo som å starte på nytt.. Fikk ei jente for snart 11 år siden (hadde tidlig svangerskapsforgiftning med langt sykehusopphold). Men sånne ting glemmes også i gleden av å få barn. Nå kommer en gutt i april, og jeg får utrolig god oppfølging av lege og sykehus.. så nå kjemper jeg meg videre og gleder meg til bli bedre kjent med lillegutt... Kampen hit har vært tung og hard, men nå er jeg her...
mammalade4 Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Heia Deidei og velkommen hit!! :-D No e det straka veien til mål, hehe. Klem fra *Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr mammalade....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå