Gå til innhold

Mange og kraftige kynnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere siden jeg kom hjem etteren tur ut kl 1800. De er ikke vonde, men kraftige nok til at de kjennes godt, og det føles som nedpress.

Jeg synes det er litt ubehagelig. Men mener det må være fordi jeg har vært syk i halvannen uke (bronkitt og bihulebetennelse).

Kan noen si at jeg kan bli hjemme fra jobb og be om et par dager til sykemelding uten å få dårlig samvittighet. Eller er dette litt hysterisk?

(Det virker nesten som de er regelmessige, men det er ikke veer, langt derifra.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg va på føden ang dette, men jeg hadde det hele dagen, ringte føden på kvelden, jeg fikk komme til en sjekk, og alt va fint, men fikk beskjed om å ta det med ro, å ha kynnere er jo bra, men til en viss grad...

ta deg et par fri dager du...

Skrevet

Jeg har også hatt smerter/ Kynnere i magen og jeg ble sykmeldt. Det står at man skal hvile, så bli hjemme noen dager med god samvittighet.

God bedring.

Skrevet

Jeg har litt dårlig erfaring med steke kynnere som har gått over til premature rier, så jeg hadde nok blitt hjemme hvis jeg var deg. Hvis det fortsetter utover natten bør du snakke med jordmor eller lege i morgen.

Mine kynnere var både vonde og sterke, bare så det er sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...