Alba44 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 For det meste Exit, Lindex, Kappahl, H&M, Bogerud.
Honningmelon Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 h&m, Cubus og Name It klær. Hender også jeg kjøper noe på Engler & Cowboyer, men der er det litt dyrt, så kjøper ikke så mye der. Men, klærne er veldig fine der da.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Cubus, Lindex og h&m for det meste. Av og til kapp ahl, reflex og barnas boutique.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 hm, lindex, exit og kappahl...
Sololight Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Handler en del på nettet; blant annet Rosaogridderen.no, hjertet.no anna-luka.dk og butik.bambino.dk Har ellers noen favorittbutikker som ikke er kjedebutikker her jeg bor. Ullklær har jeg handlet en del av på Cubus, ellers løper jeg rundt til jeg finner det jeg skal ha, er egentlig likegyldig hvor det er..
lille-persille Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Benetton, cubus, H&M, Exit, lille martine, polarn&pyre....osv..... Masse fint:)
Mor til et enebarn Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Exit, Lindex, H&M for det meste. Noen ganger KappAhl... Finner aldri noe jeg liker på Cubus eller polarnopyret..
♥allegodetingertre♥ Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 H&M, Lindex, Cubus, babyshop, barnashus og babyproffen. kommer helt ann på hva jeg trenger.....
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Exit, H&M, POP.............. Sikkert noen fler:)
mammamamut Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 janus younglkids.no laredoute.no benetton
Twins i magen <3 Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Overalt hvor jeg måtte komme over noe fint eller nødvendig... eller, ikke de dyreste klærne, da selvfølgelig. Mini vokser i en enorm fart... Går mye i Exit, H&M, Cubus og Wheat-til små bøllefrø. Synes spesielt Exit har fine klær til en rimelig penge, men synes klærne er litt smale. De blir som regel for trange lenge før de blir for korte... mini er ganske bred og tettbygd (som sin mor og far, hehe).
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Jacadi, Obaïbi, Kool Kidz, Fru Lyng, Martine Barneklær, Barna på Hjørnet, Zimba, Junior barneklær, Ferner Jacobsen.... Kommer ikke på flere.... I utlandet; Bunny London, Please Mum, Young England, Rachel Riley, Burberry Kids, Their Nibs, Marie Chantal, Baby Dior, Mothercare osv....
ToPrinsesser<3 Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 H&M, Lindex, Okaidi, Exit, Benetton, Zara, Gap, Next
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå