Gå til innhold

Modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk 16 dager over tiden med nr 1, og nå er jeg redd for at det skal skje denne gangen også. Noen som vet om jordmødre eller andre setter modningsakupunktur fra noen uker før termin? Settes akupunkturen en gang, eller skjer det over tid?

Andre triks å gjøre før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige akupunktører setter modningsakupunktur fra rundt uke 36. Men det fremskynder ikke nødvendigvis fødselen, bare korter ned på modningsfasen av fødselen. Babyen kommer når den er klar uansett, den!

(Når det er sagt hadde jeg 3 døgn med vonde modningsrier sist, så jeg tar imot all modningsakupunktur som finnes der ute!!!)

Skrevet

Det høres jo tross alt slett ikke verst ut, jeg brukte også lang tid på modningsriene sist. Var helt utslitt da fødselen endelig kom skikkelig i gang.

Skrevet

Noen som veit hva det koster sånn ca?

Skrevet

Det går en grense i uke 35 sier min akupunktør-før det er de viktige stedene de bruker til modning "forbudte" for gravide. Jeg begynner i dag =) Hun er skikkelig ivrig på å få satt det i gang fordi jeg også slet i modningsfasen sist. Tror hun tar 350 for en time, og det settes flere ganger frem mot termin(en gang i uka i alle fall). Har hørt mye forskjellig om priser, men jeg tror jeg betaler midt på treet =) Har godt hos noen som har vært dyrere tidligere, men da har jeg fått rabatt når jeg har måttet gå ofte. De fleste akupunktører tar eksta betalt første gangen for å kartlegge, men jeg vet ikke om det trengs i samme grad ved modning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...