babysjuk82 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Ska t legen halv ti i morgentili. Had en litn blødning i går,og har enda smerter ette betenlsn eg ha i livmora i nov.håpe eg får gode nyheta,at graviditetn går bra. Dumt de ik har ul aparat her.så håpe eg får tim på sjukuse nærmeste framti:-) e og nervøs for dn klaginga d blir,alen m 4 unga liksom.kjenne legen min.men håper alt e bra m spiren min! Har en dåli magefølelse men.
babysjuk82 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2008 Prøve og finne noe på nette om d,men finj ik mye gitt.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Lykke til hos legen i morgen. Det kan jo godt være det går bra også. JEg skal hvertfall krysse fingrene for deg. Husk at du vet best om du greier å ta vare på 4 unger eller ikke, hadde du tatt et annet valg hadde det vært du som måtte leve med det og ikke legen din.
babysjuk82 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Takk takk:-) satse på at d går bra.føles som om eg ska få en dom,hehe.
amidala, en til? <3 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Lykke til!! Hold oss oppdatert!! Klem
babysjuk82 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Takk:-) ik leng ijen.nervøs nu ja.sett her og sjelv.og dåli i magen.hate og vær nervøs!!
babysjuk82 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Komme vel t og sitt der og stamme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå