Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei fått tilbud om å kjøpe brystpumpe, slik ting til å varme melk i og en del flasker brukt.... Ville dere kjøpt dette brukt?? Sparer en del på det og det er ting jeg må ha.... Alt kan vel kokes både av flasker, flaskesmokker og pumpe....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Ja! Kjøp det brukt. Akkurat flaskesmokker ville jeg kanskje kjøpt nytt, siden gummien kan bli litt dårlig med tiden. Men ellers kan alt kokes. Det er nemlig ikke alle som får så veldig stort behov for disse tingene, og da kan det være greit å bare ha det i hus uten å ha brukt alt for mye penger på det. Viser det seg at du får kjempestort behov for å pumpe vil du sikkert trenge en elektrisk pumpe og mer avansert utstyr. Jeg var veldig takknemlig for min brukte pumpe. Brukte den kjempelite, gikk etterhvert over til å fryse melk fra melkeoppsamler, det ga oss mer enn nok melk for vårt behov. Men veldig kjekt å ha en pumpe til dager med ekstrem melkespreng.
barnII 15.02.08 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 ja, det hadde jeg gjort. men jeg hadde kjøpt nye smokker til. alt kan kokes, men smokkene er fint at er helt mye(pga at de ikke er blitt morkne eller lignende)
Renate :-) Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Men får man kjøpt bare flaskesmokker til avent? Finner ikke det på nettsiden deres nemlig....
Beama Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ja.. flaskesmokker til avent får man tilogmed kjøpt på dagligvarebutikken;) Men akkurat nyfødt smokkene må man vel på apotek eller til en babyutstyrsforretning å kjøpe=) Men fullt mulig å få tak i=) På avent sine flasker passer også flaskesmokkene fra mam. De er litt annen fasong på=)
stjernene mine** Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 ja, på apotek og matbutikker, babybutikker++ får du kjøpt det. det er forskjelige str på smokken da, tilsvarer alder på babyen- hull i smukken. str 1 er et hull, nyfødt. str 2 er 2 hull fra en mnd.. osv..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 er jo ikke noe av dette du egentlig trenger, men føler du for det e rd et jo billigere å kjøpe brukt.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 man trenger jo å pumpe om man har melkespreng vel??? og man trenger å ha melk til far skal ha litt tid med ungen alene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå